Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این نشست ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) به بانوان و خانواده ایشان، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) اسوه کامل اخلاق و پاکیزگی است و بانوان مسلمان بایستی با بهره‌برداری از الگوهای ناب اسلامی و فضائل اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) در مسیر زندگی، زندگی سالم و تأثیرگذاری در خانواده و جامعه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  به روایات و توصیه‌های اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) در مورد احترام به پدر و مادر و آثار دنیوی و اخروی آن اشاره کرد و افزود: هر روز بایستی پدر و مادر مورد تجلیل و تکریم قرار گیرند و تا حد توان بایستی به آنها خدمت نمود.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: بانوان شاغل که دو نقش مهم مدیریت خانه و کار در محیط اداره را دارند، نقش بسیار پررنگ و مهمی جهت محقق شدن این شعار را دارند.

جعفری ادامه داد:نقش زن در خانه و جامعه بسیار مهم و اساسی است و لذا هرکس تا حد توان و جایگاه خود بایستی جهت نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام عملی نماید و خانواده و جامعه خود را به حداکثر رشد و تعالی برساند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در پایان از بانوان همکار، تقدیر و تشکر کردو از ایشان تجلیل به عمل آورد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تولد جامعه حضرت فاطمه زهرا رشد و تعالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 6089154

دیگر خبرها

  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد