Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ دوم پاسدار محمد دیانت، دبیر ستاد برگزاری مسابقات قرآن سپاه در خراسان رضوی، در گفت و گو با ایکنا از خراسان رضوی بیان کرد : مرحله نهایی سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ویژه برادران پایور و وظیفه از تاریخ هفتم الی دهم اسفندماه جاری در جوار حرم مطهر رضوی برگزار می‌‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این مرحله برگزیدگان آزمون انتخابی منطقه‌‌ای این مسابقات که طی ماه های آبان، آذر و دی ماه در 10 منطقه کشور برگزار شد، برای تعیین نفرات برتر مرحله نهایی با هم به رقابت خواهند پرداخت.
دیانت ادامه داد: این مسابقات با هدف ایجاد رقابت موثر میان فرهنگیاران و فعالان قرآنی سپاه و نیز تعمیق معنویت و ترویج فرهنگ غنی قران کریم در میان کارکنان برگزار می‌شود.
وی افزود: بیش از 270 نفر از پاسداران و سربازان قرآنی طی 3 روز در رشته‌های حفظ، قرائت و مفاهیم با هم به رقابت خواهند پرداخت. همچنین همزمان با برگزاری این دوره از مسابقات کارگاه‌های مهارت افزایی فنون تخصصی تلاوت و حفظ قران کریم با هدف ارتقای سطح کیفی فعالان قرآنی برگزار می‌شود.
دبیر ستاد برگزاری مسابقات قرآن سپاه در خراسان رضوی ابراز کرد: در این دوره از مسابقات تعداد 16 نفر از اساتید ممتاز بین المللی امر داوری و تدریس در کارگاه‌های مهارت افزایی را بر عهده خواهند داشت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی فعالیت های قرآنی مسابقات قرآن قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان

بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم با همکاری وزارت اطلاعات و فرهنگ، دفتر نخست وزیری، وزارت اقوام و قبایل همچنین بنیاد پیامبر اعظم و شهرداری کابل برای نخستین بار در افغانستان برگزار شده است.

این نمایشگاه با شعار جامعه افغانستانی و تربیت قرآنی دایر شده است و شامل ۲۵ غرفه کتاب، آثار قرآنی، کتابت قرآن کریم و مسائل مرتبط می‌باشد.

مقامات سفارت جمهوری اسلامی ایران، ترکیه، امارات و برخی کشورها همچنین فرهیختگان و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی مختلف در مراسم گشایش این نمایشگاه قرآنی حضور داشتند.

این نمایشگاه قرآنی برای یک هفته در قصر دارالامان کابل درحال برگزاری است.

بر اساس برنامه نمایشگاه قرآنی، قرار است همه روزه محافل بزرگی با موضوعات فرهنگی، دینی و مذهبی برگزار خواهد شد و برای کودکان نیز برنامه‌های متنوعی درنظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • سابقه دیرینه دارالقرآن الکریم حرم رضوی در زمینه ترویج قرآن کریم
  • دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی، منادی قرآن و معارف اهل بیت(ع)
  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی