Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@09:44:08 GMT

اردبیل| محور خلخال به پونل بازگشایی می‌‌شود‌

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۰۰۵۲۸

اردبیل| محور خلخال به پونل بازگشایی می‌‌شود‌

فرماندار خلخال گفت: تلاش بر این است تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی راه خلخال به پونل بازگشایی شود. ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، فریدون بابایی بعد از ظهر امروز در جلسه خدمات سفر خلخال اظهار داشت: تلاش بر این است تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی راه خلخال به پونل بازگشایی شود که مسیر 60 کیلومتر از جاده خلخال - پونل در داخل حوزه استحفاظی گیلان نیازمند همکاری مسئولان آن منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این مسیر که از مدت‌ها قبل مسدود شده در تلاش هستیم با  برنامه‌ریزی‌های اساسی هر چه سریع‌تر این مسیر بازگشایی شود که در این زمینه ماشین‌آلات راهداری خلخال برای کمک به منطقه اعزام شده‌اند تا اقدامات لازم را در موعد مقرر انجام دهند.

محور هراز تا عصر فردا مسدود شدایلام| محور ترانزیتی زرنه به مرز سومار مسدود شد

 فرماندار خلخال با اشاره به ترمیم سطح تخریبی جاده خلخال - اسالم نیز گفت: ارتقای سطح ایمنی این راه نیز با نصب گاردریل و دپوی خاک در محل پرتگا‌های جاده نیز با مسئولان ذی‌ربط مبنای کار قرار گرفته است که در تلاش هستیم نواقصات جاده‌ها را هر چه سریع‌تر برطرف کنیم.

وی بیان کرد: جاده خلخال - پونل از اوایل پاییز مسدود شده است که دلیل اصلی مسدود شدن این جاده ناهمواری‌هایی است که به دلیل نمک‌پاشی و برف‌روبی به وجود آمده است که در این زمینه تلاش و جدیت با سرعت ویژه‌ای ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم هر چه سریع‌تر این جاده را بازگشایی کنیم.

بابایی با اشاره به پاکسازی شهر و روستاهای خلخال نیز تصریح کرد: در این زمینه نیز جمع‌آوری زباله‌ها و پاکسازی مناطق مبنای کار قرار گرفته و در این زمینه از بخشداران و مسئولان مربوطه انتظار داریم تا در پاکسازی روستاهای تابعه همکاری و کمک‌های همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش

بنا بر اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم،  با توجه به اجرای عملیات عمرانی در محدوده تقاطع باغیک_تفرش و جاده قدیم سلفچگان _ساوه، تا پایان خردادماه امسال، در این تقاطع محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

 از رانندگان محترمی که از محل اجرای طرح تردد می‌نمایند، درخواست می‌شود ضمن رعایت کامل جوانب ایمنی، تعامل لازم با مجریان پروژه را لحاظ فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است