Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@04:48:36 GMT

مسابقات بدمینتون مادران و دختران همدانی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۰۰۵۵۶

مسابقات بدمینتون مادران و دختران همدانی برگزار شد

پروانه سلیمانیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 30 بانوی همدانی در بخش دوبل و به صورت تک حذفی باهم به رقابت پرداختند.
وی اضافه کرد: در این پیکارها سیما قفقازی و شهناز صارمی بر سکوی قهرمانی ایستادند.
سلیمانیان خاطرنشان کرد: همچنین مهین جواهری و ستایش فرخ رو عنوان دوم را کسب کردند، فاطمه برازنده و ساغر مرادحاصل به همراه معصومه وفایی و مهدیه لاجینی به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نائب رییس هیات بدمینتون استان همدان در حاشیه این رقابت ها به خبرنگار ایرنا گفت: این رشته هم اکنون به عنوان یکی از ورزش های رایج در برنامه تفریحی خانواده های همدانی به ویژه در روزهای تعطیل است.
سلیمانیان افزود: امروزه بدمینتون به عنوان ورزش همگانی در بین خانواده ها در حال رواج است و آسان بودن بازی این رشته باعث شده تا خانواده ها به ویژه جوانان در ایام تعطیل که برای گشت و گذار به دامان طبیعت و فضای سبز می روند، ساعاتی را به فعالیت بدمینتون بپردازند.
وی اضافه کرد: همگانی شدن بدمینتون یکی از سیاست های اصلی دست اندرکاران و مربیان این رشته ورزشی است و حتی برای چندمین بار رقابت بدمینتون بین مادران و دختران را برگزار کردیم که با استقبال خوبی مواجه شد.
سلیمانیان خاطرنشان کرد: ورزش بدمینتون نیاز به فضای خاصی برای بازی ندارد و در فضاهای هموار همچون پارک ها می شود این رشته را به ویژه در فصول بهار و تابستان در بین خانواده ها ترویج داد.
وی افزود: ورزش بدمینتون اکنون به صورت همگانی در سطح کشور رایج است اما در عرصه قهرمانی باید برنامه ریزی بهتری اتخاذ شود تا بتوانیم استعدادها را در بخش حرفه ای با آموزش های لازم به سطح مدال آوری برسانیم.
هم اینک بیش از 2 هزار ورزشکار سازمان یافته در این رشته ورزشی در همدان به صورت فعال تمرین و مسابقه می دهند.
7520/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف استان همدان بازی خانواده طبیعت فضای سبز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ماما در برنامه سلامت خانواده تعریف شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فرشیدی، در مراسم روز جهانی ماما که در سالن هتل قلب بیمارستان شهید رجایی برگزار شد، افزود: حمایت از خانواده و اجرای قوانین جوانی جمعیت، برگزاری دوره‌های آموزشی منشور کرامت بارداری، برگزاری دوره‌های آموزشی هادیان زندگی و تربیت مربی در راستای حفظ حیات جنین، ازدواج به هنگام و تشویق به فرزندآوری از اقدامات انجام شده در حوزه مامایی است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت ادامه داد: ماماها در زمینه مشاوره فرزندآوری، سلامت دختران، ارتقای سلامت مادران و ترویج زایمان طبیعی، نقش بی بدیل دارند و در این زمینه ارائه مراقبت‌های حضوری و غیرحضوری به مادران و برگزاری جلسات مجازی برای مادران باردار نیز انجام می‌شود.

وی، مراقبت و بررسی تکامل و رشد کودکان را از دیگر اقدامات ماماها در کشور دانست و افزود: آموزش پیشگیری از رفتارهای مخاطره آمیز، غربالگری و تشخیص زودهنگام سرطان سینه و بررسی تاریخچه باروری از جمله دیگر اقدامات وزارت بهداشت با محوریت ماماها است.

فرشیدی گفت: آموزش حین ازدواج، مشاوره‌های فرزندآوری، همچنین آموزش‌های غربالگری تشخیص زودرس ناباروری از جمله اقدامات ماماها در سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه ماماها در حفظ و ارتقای سلامت خانواده نقش دارند، اظهار کرد: خدمات بارداری و غیربارداری تحت پوشش بیمه قرار گرفته است، زیرا این قشر نقش بی بدیلی در ارتقای سلامت دختران، زنان و مادران خواهند داشت.

معاون بهداشت وزارت بهداشت تاکید کرد: در سراسر کشور بیش از ۲۰ هزار ماما مشغول به فعالیت هستند و نقش آنها در موضوع سلامت خانواده نیز تعریف شده است.

فرشیدی در پایان تاکید کرد: باید به فرهنگ جوانی جمعیت و خانواده توجه ویژه‌تری شود و در این راستا، ماماها نقش مهم و کلیدی در حوزه جوانی جمعیت دارند.

کد خبر 6099747 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • نقش ماما در برنامه سلامت خانواده تعریف شده است
  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • پویش هوای دختری در فارس برگزار می‌شود
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران