Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم شفیع‌نیا مسئول امور ایثارگران اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در حوزه امور ایثارگران، در سال‌های اخیر جزء ادارات پیشرو و منتخب در ارزیابی‌های وزارتخانه‌ای بوده است.

او افزود: توجه ویژه به امور ورزشکاران ایثارگر و خانواده‌های معظم شهدا که در بدنه اجرایی اداره کل هستند، همواره از وظایف اصلی و افتخارات مدیران این حوزه بوده و هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول امور ایثارگران اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت: به جهت فعالیت‌های گسترده در این حوزه، این اداره کل در سال‌های اخیر جزء ادارات پیشرو و منتخب در ارزیابی‌های وزارتخانه‌ای قرار گرفته است و امسال هم بر همین اساس در نیمه اسفندماه در نشستی با حضور وزیر ورزش و جوانان از ادارات برتر تجلیل خواهد شد.

شفیع‌نیا ادامه داد: پیگیری امور مربوطه به استخدام و بکارگیری ورزشکاران عضو خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، ارتقاء شغلی و مسئولیتی ایثارگران شاغل در اداره کل، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران علی‌الخصوص شهدای مدافع حرم و پیگیری امور حقوقی و پرسنلی مربوط به ایثارگران شاغل در اداره کل را از جمله اقدامات حوزه امور ایثارگران اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش اداره کل ورزش و جوانان خانواده شهدا و ایثارگران وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!

به‌کارگیری منشی‌های زن در ادارات دولتی ممنوع شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی‌های زن خبر داد.

استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان‌های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان‌ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

 

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس