Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: مادران و همسران شهدای استان اردبیل در قالب طرح «سفیران فقرا» در هفته احسان و نیکوکاری به اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند کمک می‌کنند. ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷ استانها نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حسین دشتی بعد از ظهر امروز در دیدار با خانواده‌های شهدا در اردبیل اظهار داشت: با هدف ارتقای همبستگی اجتماعی، امید و روحیه شادابی «مرکز نیکوکاری جامعه ایثارگران و خانواده شهدا» در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود که در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ایجاد کمپین «شهدا را در امر خیر فراموش نکنیم» خبر داد و بیان کرد: در این طرح سعی شده است که هر یک از خانواده شهدا با پیوستن به کمپین، سفره شب عید یک خانوار نیازمند استان را به نام شهدای گرانقدر رنگین کنند و در این زمینه نیز تدارکات لازم انجام یافته است.

مادران و همسران شهدای اردبیل در قالب طرح «سفیران فقرا» به نیازمندان کمک می‌کنند1602 پایگاه نیکوکاری در مدارس چهارمحال و بختیاری برپا می‌شود500 پایگاه جشن نیکوکاری در لرستان برپا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: گره گشایی از کار مستمندان و نیازمندان یک اولویت اساسی است و در این زمینه خانواده‌های معظم شهدا اهتمام جدی دارند و به عنوان یک الگوی شاخص در جامعه نقش خود را نشان خواهند داد که باید بهره‌گیری از چنین شخصیت‌هایی الگوگیری کنیم.

دشتی از گفتمان‌سازی رسیدگی به فقرا در استان خبر داد و بیان کرد: گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده و در تلاش هستیم با ارائه راهکارهای اساسی نیازمندی های نیازمندان جامعه را برطرف کرده و برای محرومیت زدایی و ریشه کردن فقر در استان گام‌های هدفمند برداریم.

وی از برگزاری جشن نیکوکاری در استان خبر داد و بیان کرد: در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و بی‌شک با مشارکت همگانی شاهد حضور گسترده مردمی در مراکز نیکوکاری باشیم و مردم را در عید نوروز خوشحال کنیم که در این زمینه نیز خانواده های شهدا پیشگام هستند.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در پیام سردار زارع کمالی آمده. 
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مادر گرامی؛ مرحومه سکینه سلطان طاقه باف مادر شهیدان محمد حسن و محمد حسین نیرنگ، موجب اندوه و تأثر شد.

بی‌شک ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این مادران ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است.

رحلت این مادر فداکار و صبور، یادآور رشادت‌ها و دلاوری مادران این سرزمین است که در دامن مطهر خود فرزندان رشید و برومندی را پرورش دادند تا الگوی بی‌بدیل و پر افتخار جوانان این مرز و بوم و نسل‌های آتی باشند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به خانواده محترم ایشان، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه جنت الهی، هم‌نشینی با شهدا و حضرت فاطمه زهرا (س) و برای بازماندگان گرامی، صبر و اجر مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد
شهید محمدحسین نیرنگ متولد ۱۵ مرداد ۱۳۴۴ که در سن ۱۶ سالگی ۱۸ بهمن ۱۳۶۰ در جریان عملیات مولای متقیان در تنگه چزابه به فیض شهادت نائل شد.
برادرش محمدحسن نیز متولد ۲۳ دی ماه ۱۳۴۹ است که در سن ۲۰ سالگی ۵ تیرماه ۱۳۶۹ در جریان درگیری با اشرار مسلح براثر اصابت گلوله به پیشانی به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی