Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@23:29:59 GMT

راه‌اندازی باشگاه رمز موفقیت با حضور جوانان

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۰۱۵۱۱

ایلنا؛ چهارمین جشنواره ملی رمز موفقیت با هدف انتقال تجربه کارآفرینان موفق و برتر به نسل جوان و تجلیل و تکریم کارآفرینان برتر و چهره‌های ماندگار حوزه کسب و کار، با حضور ده سخنران برتر حوزه کسب و کار، جمعه گذشته در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد و از چهره‌های شاخص کارآفرین تجلیل و تمبر یادبود این مراسم که مزین به چهره سه کارآفرین و برند برتر بود، رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از جشنواره، به خلاف سیاق دوره‌های پیشین که فقط کارآفرینان برتر حوزه کسب و کار حضور داشتند، ده سخنران برتر در غالب تد (تاک‌شو) با هدف انتقال تجربه این افراد به نسل جوان، حضور داشتند و جشنواره، با فرمت پنل آموزشی تد برگزار شد. تفاوت دوم این دوره با دوره‌های پیشین، استقبال دانشجویان و جوانان از پنل‌های آموزشی تد بود که برای شنیدن تجربیات و سخنان سخنرانان و کارآفرین از سراسر کشور ثبت‌نام کرده و در جشنواره حضور یافته بودند.

موضوعات مطرح در تد شامل هوش مالی توسط ماهان تیموری، ساز و کار موفقیت در کسب و کار توسط بابک بختیاری، رمز موفقیت توسط  احمد حلت، چیدمان کسب و کار توسط  علی شریعتی‌مقدم، لزوم داشتن صداقت در کسب و کار توسط  مرجان هوشیار، چگونگی نگاه به موفقیت توسط مهدی صفایی، اصول برندینگ توسط علی رضایی، مدل‌های تجارت 2019 توسط شهرام فخار، اصول صحیح کسب ثروت توسط هومن زنگنه، تعهد در کسب و کار توسط امیرمهدی سادات‌علایی و مدیریت بحران در کسب و کار و تغییر توسط امیرحسین مظاهری و آرین اکبری هم درباره نقش ژنتیک در موفقیت تد را ارایه دادند.

بر اساس این گزارش در ادامه یلدا اسفندیاری بنیانگذار رمز موفقیت درباره چرایی تاسیس رمز موفقیت و لزوم داشتن عشق، ایمان و  باور برای رسیدن به موفقیت صحبت کرد و از راه‌اندازی باشگاه رمز موفقیت که فضایی برای تعامل نسل جوان و نسل قبل که دارای تجربه هستند خبر داد و گفت: هدف از راه‌اندازی این باشگاه خلق فضای تعامل برای انتقال تجربیات نسل موفق کارآفرین به جوانان است.

این گزارش حاکی‌ست در بخش سخنرانان ویژه محمدشریف ملک‌زاده درباره اصول تجارت جهانی و برندینگ و مهندس محمد عطاردیان سخنان کوتاهی درباره فواید کسب تجربه از تجربیات بزرگان ایراد کردند. عطارددیان درباره علل تاسیس باشگاه گفت: این باشگاه فضایی تعاملی برای انتقال تجربه موفق‌ها به نسل جوان است. بهروز فروتن هم اعتبار را شرط اصلی موفقیت معرفی کرد و مصطفی کواکبیان نماینده مجلس نیز تاکید کرد برای موفقیت باید فرزند زمان خویش باشید.

در خاتمه از مهر و تمبر یادبود رمز موفقیت رونمایی شد که مزین به سه چهره برتر مهندس محمد عطاردیان، مهندس احمد فتح‌الهی و مهندس ماهان تیموری بود و از علیرضا مطلبی، سید حسین خواب‌نما، مهدی نشاط، آرین اکبری، مجید ایرمان، علی‌اکبر رفوگران، ماهان تیموری، سید امیرپروین حسینی، پوران درخشنده، شهرام فخار، مهدی صفایی، بابک بختیاری، محمدشریف ملک‌زاده، احمد حلت، اکرم خطیبی، امیرحسین مظاهری، هومن زنگنه، امیرمهدی سادات‌علایی، نادر عطایی، مهدی پاسیار، محمد فنایی و محسن چاووشی به عنوان چهره‌های شاخص فرهنگی و کارآفرین تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ثروت خواب سالن همایش صدا و سیما کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در هشتمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به میزبانی سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات، از روند تمرینات تیم بازدید بعمل آورد.

در این دیدار که با حضور رییس فدراسیون هاکی همراه بود، اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت چشمگیر هاکی در کشور گفت: حضور دکتر قدیمی برای جامعه ورزش بطور اعم و در فدراسیون هاکی بطور اخص باعث افتخار است و از زمان حضور ایشان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بودیم.

معاون وزیر ورزش افزود: نگاه وزیر ورزش نگاه یکسان به تمامی رشته‌های ورزشی است و ان‌شاءالله در صورت کسب سکو توسط تیم ملی پاداش درنظر گرفته خواهد شد.

رییس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو گفت: امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی بانوانمان با بهره‌گیری از سرمربی چینی- آمریکایی خانم جون کنت ول و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود.

کد خبر 6095832

دیگر خبرها

  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • گرام سونس: فکر می‌کردم لیورپول قهرمان لیگ می‌شود اما پایان ناامید‌کننده‌ای رقم خورد
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است