Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@18:09:07 GMT

روحیه و مدیریت جهادی؛ راهبرد و رویکردمان باشد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۰۲۰۰۶

روحیه و مدیریت جهادی؛ راهبرد و رویکردمان باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدحسین ایران‌منش در نشست تخصصی مدیران گزینش و استخدام نیروی انتظامی اظهار داشت: ولادت باسعادت دخت نبی گرام اسلام حضرت صدیقه طاهره فاطمه الزهرا (س) را به محضر مقدس حضرت ولی‌عصر (عج) و نایب برحق ایشان فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و شیعیان جهان تبریک عرض می‌کنم و بر روح بلند و ملکوتی امام (ره) و ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، شهیدان عرصه نظم و امنیت، مدافعان حریم و حرم درود می‌فرستیم و برای مقام معظم رهبری نیز آرزوی سلامتی و طول عمر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای حادثه اخیر تروریستی خارک – زاهدان عنوان داشت: مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) در کلامی زیبا فرمودند که این امنیت به‌سادگی به دست نیامده است مگر به برکت خون شهدا، اگر امروز در کشور عزیزمان امنیت حاکم است این موهبت را مدیون لطف و عنایت خداوند، تدابیر ماهیانه مقام معظم رهبری و برکت خون شهدا داریم و باید قدردان این امنیت باشیم.

رئیس مرکز گزینش و استخدام ناجا در ادامه با تقدیر از تلاش آحاد مدیران و کارکنان مرکز گزینش و استخدام ناجا افزود: امید است برگزاری این نشست که در تداوم نشست‌های تخصصی گذشته برگزار می‌شود، دستاوردهای خوبی برای پیشرفت و تعالی سازمانی داشته باشد.

سردار ایران‌منش تأکید کرد: باید تلاش کنیم با مدیریت و روحیه جهادی وظایفمان را به نحو شایسته‌ای انجام دهیم و توفیق خدمتگزاری را قدر بدانیم.

این مقام انتظامی با تأکید بر اهمیت گزینش و استخدام در ناجا خاطرنشان کرد: همواره باید رویکردمان جذب نیروهای ولایی، انقلابی، متعهد و متخصص باشد؛ جذب و به‌کارگیری بهترین و شایسته‌ترین نیروها در پلیس اولویت اساسی است.

سردار ایران‌منش با اشاره به اهمیت فرآیند گزینش و استخدام ناجا عنوان کرد: در این فرآیند باید ادبیات و گفتمان را بر اساس موازین دینی، شرعی، اخلاقی و سازمانی دنبال کنیم و توجه داشته باشیم که خوش‌گفتاری با دیگران لازمه عبودیت و بندگی خداوند است.

وی با تأکید بر اینکه خوش‌صحبتی و خوش‌سخنی در ایجاد جاذبه و ارتقاء محبوبیت سازمانی بسیار مؤثر است، افزود: خودمان را آراسته و مجهز به سلاح گفتمان و ادبیات دینی و اخلاقی کنیم.

رئیس مرکز گزینش و استخدام ناجا تأکید کرد: در گزینش باید افرادی حضورداشته و فعال باشند که شاخص‌های وجودی آنان ارزش‌آفرین باشد.

وی یادآور شد: توسل بر اصول سازمانی و در خط مقدم عقلانیت باید ملاک همه مدیران و کارکنان مرکز گزینش و استخدام ناجا باشد و شایسته است در این فرآیند به‌هیچ‌عنوان اظهارنظرهای شخصی و سلیقه‌ای دخیل نباشد.

این مقام انتظامی یادآور شد: مسئولیت سنگینی در قبال وظیفه محوله داریم، باید بر مبنای دینی، شرعی و انقلابی و دستورالعمل‌های سازمانی و در چارچوب قانون به وظایفمان عمل کنیم.

کد خبر 4553381 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: ناجا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است

سید محمد حسینی معاون رییس جمهور در امور مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص عملیات وعده صادق و اهمیت آن، گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر جنایتی که در بیش از شش ماه گذشته انجام داده است، تعرضی به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه داشت و فرماندهان نظامی ما را به شهادت رساند. کاری که به هیچ عنوان توجیهی نداشت و مغایر با همه کنوانسیون‌های بین‌المللی بود.

وی با بیان آنکه ملت‌ها و دولت‌های دنیا بر این موضوع مهر تأیید زدند که این کار خلاف مقررات بین‌المللی است، افزود: جمهوری اسلامی این موضوع را در شورای امنیت سازمان ملل مطرح کرد که این شورا کاری انجام نداد، لذا طبیعی بود که ایران برای یک دفاع مشروع اقدامی انجام می‌داد، ضمن آنکه از قبل هم آن را اعلام کرده بود.

معاون امور مجلس رییس جمهور با اشاره به قدرت موشکی و پهپادی کشورمان بیان کرد: با عملیات وعده صادق، قدرت و توان موشکی، پهپادی و رزمی کشورمان کاملاً مشخص شد.

حسینی با اشاره به ادعاهای غلو آمیز رژیم صهیونیستی در خصوص توان نظامی خود، اظهار کرد: آنها ادعا می‌کردند که با کمک آمریکا و کشورهای غربی که دارای سپر موشکی، دفاعی و پدافندی قدرتمندی هستند و موشک‌های ایران به خاک اشغالگران نخواهد رسید، در حالی که دیدیم این اتفاق افتاد و این امر تأثیر بسیار بسزایی در قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی و به رخ کشیدن آن به رژیم صهیونیستی و حامیانش داشت.

وی ادامه داد: این عملیات آثار و تبعات بسیار خوبی داشت. مردم منطقه از این عملیات خرسند شده و از آن استقبال کردند. مردم ما نیز این حرکت و اقتدار را مایه مباهات خودشان می‌دانند.

حسینی با بیان آنکه عملیات وعده صادق بسیار موفقیت آمیز بود و اندیشمندان و فعالان سیاسی به این موضوع اذعان کردند، تاکید کرد: خیلی‌ها اذعان دارند که قدرت موشکی و پهپادی ایران بسیار بالا است و قدرتمندترین کشور در نوع خود است در حالی که ما فقط بخشی از توانمندی‌های خود استفاده کردیم. در حالی که آنان با قدرت از خود دفاع می‌کردند، اما نتوانستند مانع نفوذ موشک‌های ما شوند و به آنها آسیب وارد شد. هرچند بنابراین بود که به مردم و شهرهای آنها آسیبی وارد نشود.

نمایندگان تهران تأثیر قابل توجهی در مجلس دارند

معاون امور مجلس رییس جمهور در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: چون ۴۵ نماینده مجلس در دور دوم انتخابات مشخص می‌شوند، تأثیر آنها می‌تواند در مجلس، هیأت رییسه و کمیسیون‌های آن بسیار مهم باشد لذا امیدواریم با مشارکت مردم شاهد باشیم که افراد به شایستگی انتخاب شوند.

وی افزود: در مرحله دوم امکان انتخاب برای مردم آسان‌تر و سهل‌تر است چون از بین تعداد محدودی باید گزینش کرد.

حسینی با اشاره به تعیین ۱۶ نماینده در دور دوم انتخابات تهران اذعان کرد: در تهران تعداد قابل توجه از نمایندگان در دور دوم مشخص می‌شوند که معمولاً نمایندگان تهران تأثیر قابل توجهی در مجلس دارند. چون کمتر درگیر کارهای روزمره حوزه‌های خود هستند، می‌توانند به مسائل کلان کشور در مجلس رسیدگی کنند لذا اگر افراد کارآمدتر و با انگیزه تر انتخاب شوند، می‌توانند نقش بسیار مهمی را در مجلس ایفا کنند.

کد خبر 6083255

دیگر خبرها

  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • نصراللهی با اعتقاد به «ما می‌توانیم» روحیه جهادی را معنا می‌کرد
  • امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • عدم وجود نهاد مستقل تصمیم‌گیر و مجری، حلقه مفقوده هوشمندسازی انرژی
  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • فرصت‌های از دست رفته برای کردستان با کار جهادی جبران شود
  • بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد