Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@06:51:29 GMT

لیگ 2؛ داماش گیلان در تعقیب خوشه طلایی

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۰۲۰۲۵

لیگ 2؛ داماش گیلان در تعقیب خوشه طلایی

رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه ای کشور امروز هفته بیستم خود را پشت سر گذاشت. 

به گزارش "ورزش سه"، در بازی های انجام شده امروز تیم خوشه طلایی با مربیگری محسن عاشوری در خانه تیم شهرداری همدان به برتری یک بر صفر رسید تا دوازدهمین برد خود را ثبت کند و 44 امتیازی شود. این تیم که همه بازی های دور برگشت خود را برده است با این روند مدعی اصلی قهرمانی و صعود مستقیم به دسته اول خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما داماش گیلان که جدی ترین تعیقب کننده خوشه طلایی است برای عقب نماندن از کورس قهرمانی در خانه تیم کاسپین قزوین به برتری دو بر صفر رسید. تیمی که سعید دقیقی هدایت آن را برعهده دارد. روی نیمکت داماش گیلان هم شاهد حضور سیامک فراهانی هستیم. با این نتیجه اختلاف 4 امتیازی داماش گیلان با خوشه طلایی بیشتر نشد. تیم سوم جدول هم یعنی مقاومت تهران حریف خود را با شکست بدرقه کرد تا در بالای جدول اتفاق خاصی رخ ندهد. مقاومت تهران با صدرنشین 8 امتیاز اختلاف دارد اما اختلاف امتیازش با تیم دوم 4 امتیاز است. 

 

در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور که در دو گروه پیگیری می شود تیم های اول و برنده تیم های دوم به لیگ یک صعود می کنند. مجموعا سه تیم. در حال حاضر و در گروه الف تیم مقاومت تهران با مربیگری علی کولیوند با 38 گل زده بهترین تیم در فاز تهاجمی است و در فاز دفاعی هم تیم خوشه طلایی با 9 گل خورده در 18 بازی بهترین عملکرد را داشته است. 

 

تیم خوشه طلایی در حالی برای صعود به رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور تلاش می کند که شهر ساوه به فوتسال معروف است و در همه سال های اخیر عملکرد خوبی در لیگ برتر فوتسال داشته است. به خصوص با تیم شن سا ساوه که البته امروز وجود خارجی ندارد. اما عملکرد خوشه طلایی نشان می دهد این شهر در فوتبال هم بضاعت و پتانسیل خوبی دارد و به یقین در آینده می تواند در فوتبال هم حرف هایی برای گفتن داشته باشد. جالب اینکه بدانید این تیم زیر نظر بخش خصوصی اداره می شود. 

 

نتایج بازی های امروز لیگ 2 

*مس نوین کرمان   3 - 0   آوالان کامیاران  
*مقاومت تهران   1 - 0   شهرداری بم  
*کاسپین قزوین   0 - 2   داماش گیلان  
*چوکا تالش   0 - 0   ایرانجوان بوشهر  
*شهرداری همدان   0 - 1   خوشه طلایی ساوه

 

دسته دو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ اوقات شرعی امروز سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ هجری خورشیدی ، مصادف با ۲۱ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و ۳۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی در گیلان به این شرح است:

هنگام اذانِ صبــحِ امروز ســاعت ۳ و ۴۲ دقیقه 

طلوعِ آفتابِ امروز ساعت ۵ و ۱۸ دقیقه 

اذانِ ظهـــر امروز ساعت ۱۲ و ۹ دقیقه

اذان مغزب امروز ۱۹ و ۲۰ دقیقه 

و نیمه شب شرعی امشب هم ساعت ۲۳ و ۲۱ دقیقه

دیگر خبرها

  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳