Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام حسن بابایی دبیر ستاد اعتکاف استان اصفهان گفت : همه تمهیدات برای برگزاری با شکوه این مراسم معنوی اندیشیده شده و هماهنگی های لازم با دستگاه های مربوطه انجام شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت و مبلغ پرداختی برای معتکفان مشخص شده است ،گفت : مردم با مراجعه به درگاه اینترنتی به نشانه  akefin.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Com می توانند برای مراسم اعتکاف ثبت نام کنند.

وی افزود : مقارن با روز پدر در ایام اعتکاف ، جشن پدر و پسرها و پدر بزرگ و نوه ها نیز برگزار می شود.

به گفته دبیر ستاد اعتکاف استان اصفهان ، برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در مساجد مقارن با وفات حضرت زینب س، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و چندین آیین جانبی از برنامه های اعتکاف در این دوره است.

حجت الاسلام بابایی با اشاره به اینکه سال گذشته با وجود حضور ۴۲ هزار معکتف حدود چهل درصد کاهش شرکت کننده داشتیم ، افزود : سال گذشته ایام اعتکاف مقارن با نوروز  بود که موجب کاهش حضور شد اما امسال با برنامه های متنوع به حضور با شکوه مردم در این مراسم امیدواریم.

 

انتهای پیام/م

برگزاری جشن پدر و پسرها و پدر بزرگ و نوه ها در ایام اعتکاف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبتهای مذهبی احکام شرعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضائیه مبنی بر لزوم حضور قضات به ویژه دادستان‌ها در بطن جامعه، دادستان تهران به اتفاق جمعی از معاونان خود در شامگاه سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور در مسجد مفتخر در منطقه قیطریه، ضمن شرکت در نماز مغرب و عشا با نمازگزاران دیدار و به مشکلات و مسائل حقوقی و قضائی آنان رسیدگی کرد.

همچنین بر اساس برنامه‌ریزی مدون دادستانی تهران، به منظور تحت پوشش قرار دادن تمامی مساجد پایتخت، معاونان و سرپرستان هر ناحیه از دادسرای تهران مأموریت یافته‌اند در معیت تعدادی از قضات، به صورت ماهانه در مساجد واقع در نواحی دادسرای تحت مدیریت خود حضور یافته و نسبت به حل مشکلات و ارشاد قضائی شهروندان اقدام کنند.

گفتنی است دادستان تهران و معاونان وی، علاوه بر حضور ماهانه در مساجد، در برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادسرای تهران، نیز ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان به مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی آنان رسیدگی و دستورات و ارشادات لازم را صادر می‌کنند.

کد خبر 6087186

دیگر خبرها

  • اسکن محوطه کمرزرین اصفهان انجام شد/ تلاش برای آغاز فصل دوم کاوش
  • حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان
  • اشغالگران به مناسبت عید یهودیان حرم ابراهیمی را بستند
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان