Web Analytics Made Easy - Statcounter

فینالیست‌های لیگ برتر تنیس روی نیز مشخص شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون تنیس روی میز، لیگ برتر تنیس روی میز به مرحله پایانی خود رسید و تیم‌های پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد اسلامی چهره‌های فینالیست بیست و هفتمین دوره این رقابت‌ها لقب گرفتند.

صبح امروز ۴ تیم مدعی حاضر در مرحله پلی آف به مصاف حریفان خود رفتند که در پایان دیدار رعد پدافند هوایی و دانشگاه آزاد اسلامی، این تیم دانشگاه آزاد بود که با ترکیب (احدی، میرالماسی، طاهرخانی، لطفی، نادری، عمرانی) با هدایت احدی موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری دست یبابد و راهی فینال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم پتروشیمی بندر امام متشکل از (نوروزی، نوشاد و نیما عالمیان، هدایی، باشت باوی، روئین تن و احمدیان) با سرمربیگری هدایت‌الله فرهادی موفق شد در مصاف با پالایش نفت آبادان با نتیجه ۶ بر ۰ مقتدرانه از سد حریف خود عبور کند و حریف دانشگاه آزاد در فینال رقابت‌ها شود.

بدین ترتیب دوئل نهایی فینالیست‌ها طبق برنامه ریزی، به صورت رفت و برگشت در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، هشتم و نهم اسفند ماه رأس ساعت ۱۴:۳۰ در آکادمی تنیس روی میز امیر احتشام زاده برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پينگ پنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی در زمین‌های تنیس مجموعه مارینا کیش و پلاژ بانوان برگزار شد و تیم‌های مدعی حاضر در فینال برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار کردند.   در فینال بخش بانوان تیم ساره هژبر - فاطمه سرسنگی با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم نیکی ثابتی - نیکو شیرازی عبور کردند و قهرمان شدند. زوج نیکی ثابتی - نیکو شیرازی در جایگاه دوم ایستادند و تیم‌های یاسمن حیدری – شیرین سیدیان و غزاله آذر پرست - مارال چریکی مشترکا سوم شدند.   در بخش آقایان نیز تیم فرهان اهرزاد - امیرعلی بنده نژاد با نتیجه ۵-۷ و ۲-۶ زوج سالار ریاحی و ملک محمدی را شکست دادند و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کردند. تیم ریاحی و ملک محمدی صاحب عنوان نایب قهرمانی شدند و تیم‌های مهدی بازگیر – علی رییسی و شهریار اهرزاد - مسعود پیروزی سوم شدند.   نخستین دوره رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی که ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا کیش و پلاژ بانوان به مدت ۲ هفته برگزار شد با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.   سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان بود و کسری حجازی مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت و در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • راهیابی تیم «وعده صادق» دانشگاه آزاد ممسنی به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان