Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیکان امیدوار است که تیمش در ادامه لیگ هم پیروزی های خود را تکرار کند.

طرفداری- سعید واسعی، با اشاره به شرایط پیکان بعد از برد برابر ماشین‌سازی اظهار داشت:

ما هفته‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و شکست در هشت بازی پیاپی واقعاً برای‌مان خوب نبود. برای خروج از این شرایط هفته‌ها تلاش کردیم و در بعضی از بازی‌ها نیز بدشانسی آوردیم، چون لایق گرفتن امتیازهای بیشتری بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط نیاز به یک برد داشتیم که خوشبختانه تیم خوبی مثل ماشین‌سازی را در تبریز شکست دادیم. این در حالی است که آنها از شروع نیم‌فصل دوم نتایج خوبی گرفته بودند.

به گزارش تسنیم، واسعی که در این بازی گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند، در این خصوص تأکید کرد:

من در نیم‌فصل اول مصدوم شدم و چند ماه دور از میادین بودم. خیلی دوست داشتم به تیمم کمک کنم و خوشحالم که در بازی با ماشین‌سازی گل زدم تا برنده شویم. البته همه بازیکنان تلاش کردند تا در این بازی نتیجه‌ای بگیریم که واقعاً به آن نیاز داشتیم. حالا شرایط روحی و فنی تیم هم تغییر کرده است و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم نتایج خوبی بگیریم.

وی با اشاره به بازی این هفته تیمش برابر پدیده شهر خودرو تصریح کرد:

پدیده یکی از بهترین تیم‌های لیگ امسال است و من باید مقابل تیم شهرم بازی کنم. بازی سختی داریم، چون آنها هم دنبال برد هستند و نمی‌خواهند از کورس قهرمانی عقب بمانند، با این حال ما در این بازی خانگی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. اگر این بازی را ببریم و تیم‌های بالاتر از ما هم نتیجه نگیرند حتی می‌توانیم به رده هشتم جدول صعود کنیم. ما محکوم به برد هستیم و امیدوارم سه امتیاز این بازی را بگیریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۳۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه 30 بر 26 پیکان را شکست دهد تا 2 امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با 38 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رسید. پیکان هم همچنان با 14 در رده هشتم قرار گرفت.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان 10 اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم/ معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال