Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@03:36:25 GMT

دو روش سرخ کردن بادمجان با کمترین مقدار روغن

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۰۳۴۱۷

بادمجان خوراکی مطبوع و خوشمزه‌ای است. بادمجان سرخ شده با این که مثل اسفناج، روغن به خود جذب می‌کند همراه با نان می‌تواند خوشمزه‌ترین وعده غذایی باشد، اما در ادامه برای سالم‌تر بودن نحوه پخت این غذا به دو روش اشاره می‌کنیم:

روش اول سرخ کردن بادمجان با کمترین مقدار روغن

ابتدا در یک قابلمه آب بریزید و بگذارید به جوش بیاید، کمی روغن و نمک به آن اضافه کنید (مثل ماکارونی) سپس بادمجان‌ها را داخل آب جوش بریزید و بعد از پنج دقیقه آبکش کنید و در نهایت بادمجان‌ها را سرخ کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روش دوم سرخ کردن بادمجان با کمترین مقدار روغن

بادمجان را پوست بگیرید و برش بزنید. سپس در ماهیتابه بچینید و کمی نمک روی آن‌ها بپاشید و حدود نصف استکان آب به آن اضافه کنید. در صورتی که بادمجان‌ها نازک برش داده شده مقدار آب کمتری بریزید، در ماهیتابه را بگذارید تا با حرارت ملایم بپزد. زمانی که آب به خورد بادمجان رفت و بادمجان نرم شد، یکی دو قاشق روغن و اندکی زردچوبه به آن اضافه کنید و بگذارید سرخ شود.

منبع: khorasannews.com

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی بادمجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد

جواد سپاهی   اظهار داشت: این حریق که در محل حوضچه بندر صیادی شهدای هفت تیر شهر چابهار رخ داد، با واکنش سریع تیم های عملیاتی یگان حفاظت از منابع اداره کل شیلات استان، شناورهای ناجی ۵ و SAR اداره کل بنادر و دریانوردی استان، ایستگاه های آتش نشانی شهرداری بندر چابهار و منطقه آزاد و همکاری سایر ارگانهای مرتبط پس از ساعاتی اطفا شد.

وی بیان کرد: با تلاش امدادگران از سرایت آتش به سایر شناورها جلوگیری و در کمترین فرصت، لنج ها جداسازی شدند.

وی گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری در لنج های صیادی سبب بروز این حادثه جانی و مالی شده است.

فرماندار چابهار بیان کرد: براساس بررسی اولیه علت اصلی حادثه بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن بوده است.

وی از حضور به موقع آتش نشانان شهرداری بندر چابهار و اداره کل بنادرو دریا نوردی در کمترین زمان ممکن که توانستند آتش مهار و تمامی حادثه دیدگان به بیمارستان چابهار انتقال دادند، تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: خبرهای تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مقدار و جزئیات پرداخت ارز به زائران حج تمتع امسال اعلام شد
  • نماد غذای ایرانی به خوشمزگی قورمه‌سبزی!
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • چطور درصد حساب کنیم؟
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • این مربا را برای صبحانه نخورید!
  • برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه
  • هفته پر بارش برای حوضه‌ی مند،کاریان و خنج