Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@05:10:32 GMT

تشکیل کارگروه ویژه در مجلس برای نظارت بر خودروسازان

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۰۳۶۱۸

تشکیل کارگروه ویژه در مجلس برای نظارت بر خودروسازان

کارگروه نظارت بر عملکرد خودروسازان در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تشکیل شد. ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه، 7 اسفند) پارلمان در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست امروز این کمیسیون برای بررسی علل گرانی خودرو و برخی کالاهای اساسی، گفت: در این جلسه پرونده‌های مربوط به گرانی خودرو و نیز عدم تعهد خودروسازان را بررسی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهکار اعضای کمیسیون صنایع برای ساماندهی بازار خودروضرورت تشکیل جلسه مجلس و دولت درباره گرانی خودروجلسه ویژه کمیسیون صنایع مجلس درباره افزایش قیمت خودرو

 

وی افزود: این جلسه با حضور آقای رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، بازرسی کل کشور، معاون حقوقی رئیس‌جمهور و نیز اعضای کمیسیون اصل نود مجلس برگزار و دغدغه‌های مردم به مسئولان مطرح شد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اضافه کرد: طبق گزارش‌های ارائه شده از سوی وزیر صنعت و دیگر مسئولان، استنباط ما در کمیسیون این است که روند خوبی در خودروسازی آغاز و ظرفیت تولید نیز دو برابر شده است.

محمدی تأکید کرد: اعضای کمیسیون در این جلسه تأکید کردند که روند افزایش تولید خودرو ادامه یابد، زیرا هر چقدر میزان تولیدات افزایش یابد، عملیاتی شدن تعهدات در بازه زمانی کوتاهی ممکن می‌شود.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد که کارگروهی برای نظارت بر انجام تعهدات خودروسازان تشکیل شود.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط واردات خودرو نمایندگان مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واردات خودرو نمایندگان مجلس واردات خودرو نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است

به گزارش خبرگزاری مهر، تراب محمدی در جلسه کمیسیون دانشجویی دانشگاه‌های استان افزود: انجام برنامه‌های فرهنگی توسط دانشگاه‌ها با جدیت دنبال و تجربیات و نتایج آن با سایر دانشگاه‌های استان به اشتراک گذاشته شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت: یکی از حلقه‌های مفقوده مدیران، عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات اتخاذ شده است که ضروری است برای رسیدن به نتایج مطلوب باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

محمدی در پایان تاکید کرد: نظام مسائل مشترک دانشگاه‌های استان احصا و در کمیسیون دانشجویی مورد بحث و بررسی گیرد.

در این جلسه مدیران دانشگاه‌های استان نکته نظرات و مطالب خود را بیان کردند.

کد خبر 6086566

دیگر خبرها

  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی / فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است