Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریکاردو شلیپر به شایعات پیوستن مارسلو به یوونتوس دامن زد.

طرفداری - از زمان پیوستن کریستیانو رونالدو به یوونتوس، همواره شایعات پیوستن مارسلو به این تیم مطرح بوده و در حال حاضر مدافع برزیلی جایگاه خود را در رئال مادرید به سرخیو رگیلون داده است. به گزارش فوتبال ایتالیا، ریکاردو شلیپر، مدیر برنامه نیکولاس تاگلیافیکو در گفتگو با رادیو ریواداویا گفت:

گفته می شود نام تاگلیافیکو در لیست خرید رئال مادرید است زیرا مارسلو به یوونتوس خواهد پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، تاکنون کسی با من تماس نگرفته است؛ هر چند تیم های دیگری خواهان نیکولاس هستند. او هنوز دو سال دیگر قرارداد دارد و قرارداد او دارای رقم فسخ نیست اما آژاکس از تیم های بزرگ اروپایی رقم کمی طلب کرده است. 

کدام تیم ها نیکولاس را می خواهند؟ فقط می توانم بگویم در بین این تیم ها، یک تیم بزرگ اسپانیایی وجود دارد. به نظر من برای او وقت مناسبی است تا یک سطح به جلو برود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۳۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش‌های رسانه‌های اسپانیایی و طبق خبری که پنجشنبه‌شب فاش شده است، امباپه قدم بعدی را برای انتقال به رئال مادرید برداشته و او کاملا آماده است که در پایان فصل، پاری سن ژرمن را ترک کند و به سفیدپوشان ملحق شود.

در هفته‌های اخیر این ستاره فرانسوی به همراه مادرش به دنبال خرید خانه در شهر مادرید هستند و حالا گفته می‌شود که آنها بالاخره گزینه مدنظرشان را پیدا کرده‌اند.

طبق اخبار رسانه‌ها امباپه در حال تکمیل مراحل خرید خانه سرخیو راموس در مادرید است. این عمارت در محله لا مورالخا کمی بیشتر از ۱۸ میلیون یورو قیمت‌گذاری شده است.

در حالی‌که در حال حاضر از سوی راموس و نزدیکانش تایید نشده که مالکیت این ملک به‌طور کامل متعلق به راموس است یا خیر، اما اینکه این اسطوره رئال مادرید در تامین خانه برای امباپه نقشی موثر ایفا کرده است، خبری تأییدشده است.

در هر حال مراحل پیوستن امباپه به رئال به سرعت در حال انجام است و طبق گفته منابع فرانسوی و اسپانیایی به احتمال زیاد تا قبل از آغاز یورو ۲۰۲۴ این انتقال رسمی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد