Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال کشور به دلیل تأمین بخش عمده ای از برنامه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران حق بزرگی بر آن دارد و در مقابل نیز هیچ پولی از سوی رسانه ملی به فدراسیون پرداخت نمی شود.

به گزارش ایمنا، مهدی تاج روز سه شنبه در نشست مجمع انتخابات هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: تهیه و پخش برنامه های متعدد ورزشی در زمینه رشته پرطرفدار فوتبال سبب تأمین بخش عمده ای از برنامه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: فوتبال به عنوان پرطرفدارترین رشته ورزشی به یکی از اصلی ترین سرگرمی های مردم دنیا و ایران تبدیل شده است.
رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: فوتبال عامل تشکیل بزرگترین همایش های انسانی در دنیا و ایران است و بر همین اساس نیز هر هفته حدود صدها هزار نفر با حضور در ورزشگاه های کشور یا از طریق تلویزیون بیننده رقابت های لیگ برتر و دسته یک هستند.
تاج عنوان کرد: فوتبال به عنوان یکی از پربیننده ترین رشته های ورزشی در دنیا و ایران عامل غنی سازی بخش قابل توجهی از اوقات فراغت مردم کشور و به ویژه نسل جوان است.
وی ابراز داشت: فوتبال ساحلی، فوتسال و فوتبال چمنی کشور به ترتیب در جایگاه های دوم، سوم و بیست و دوم جهان قرار دارند که مایه افتخار بوده و نتیجه برنامه ریزی ها و سرمایه گذاری های چشمگیر انجام شده است.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باید همت و تلاش شود که تیم فوتبال امید کشور نیز پس از سال ها به بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن صعود کند. 
تاج اظهار داشت: گاهی اوقات حاشیه ها و اختلاف نظرهایی در فوتبال کشور وجود دارد که طبیعی بوده و جزو ذات این رشته ورزشی است.
وی افزود: اشتباه های داوری همواره در فوتبال دنیا و ایران مشاهده می شود و باید در کشور با ارائه آموزش های لازم و مستمر به حداقل ممکن برسد.
رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: اعتراض به عملکرد داوران به یک عادت ناپسند بین بازیکنان فوتبال در کشور تبدیل شده که این نیز باید هر چه زودتر کاهش پیدا کند.
تاج عنوان کرد: فرهنگ سازی در زمینه احترام هر چه بیشتر به داوران و پرهیز از هرگونه پرخاشگری در فوتبال کشور از سوی تماشاگران، بازیکنان یا مربیان باید از طریق رسانه ها و به ویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز شود تا سپس به جامعه نیز رسوخ پیدا کند.
وی ابراز داشت: وزارت آموزش و پرورش نهایت همکاری را با فدراسیون فوتبال در زمینه شناسایی و پرورش استعدادها در مدارس کشور دارد که قابل تقدیر است. 
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کشور در رشته فوتسال بانوان و برای کمک به رشد هر چه بیشتر آن به ۹ منطقه تقسیم بندی شده که بر اساس آن هر استان با استان های همجوار خود تعامل و همکاری خواهد داشت. 

منبع:ایرنا

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فوتبال ایران مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید محمدشروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مساله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ی اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

کد خبر 6097057

دیگر خبرها

  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان