Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: پارک موزه دفاع مقدس سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس با حضور استاندار سمنان گفت: تاکنون ۲۴ میلیارد تومان اعتبار در این مرکز هزینه شده است، که از این مبلغ ۱۸ میلیارد تومان توسط دفتر رهبر معظم انقلاب تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه مجموعه فرهنگی دفاع مقدس سمنان یکی از زیباترین و بهترین مراکز فرهنگی و موزه های دفاع مقدس در ایران است، اضافه کرد: تنها سه مرکز فرهنگی دفاع مقدس در کشور با دستور مستقیم رهبر معظم انقلاب ایجاد شد که یکی از آن‌ها مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس سمنان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس استان سمنان ضمن بیان اینکه با همراهی مردم و مشارکت مسئولان سال آینده شاهد بهره‌برداری از مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس استان خواهیم بود، ابراز داشت: از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نیز انتظار می‌رود تا اقدامات مرتبط با ثبت پارک موزه را در شمار موزه‌های کشور به انجام برساند.

سرهنگ سلامی بابیان اینکه ۷۰ درصد از یادمان‌های شهدای گمنام استان سمنان با محوریت مردم و خیرین کامل شده است، تصریح کرد: امیدواریم ۳۰ درصد باقی‌مانده نیز به زودی به اتمام رسیده و شاهد ارائه خدمت خوب به هم استانی‌ها باشیم.

وی بابیان اینکه المان شهدا و پارک موزه دفاع مقدس گامی ارزشمند در راستای زنده نگه‌داشتن آرمان های انقلاب است، اضافه کرد: رزمندگان دلاور استان در هشت سال دفاع مقدس قدم‌های بزرگی برداشتند و دفاع مقدس مظهر بصیرت، ایستادگی و پایداری ملت ایران است لذا این اقدامات تنها بخش کوچکی برای پاسداشت زحمات و رشادت‌های شهدا محسوب می‌شود.

انتهای پیام / گ

جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس با حضور استاندار سمنان برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۴۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور،مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکر‌های مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان