Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری نسبت به اجرای پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان با جدیت بیشتری وارد عمل شود و هیچگونه کم کاری در این خصوص قابل پذیرش نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیدمحمد کاظم نظری عصر امروز در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و معمار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رمز موفقیت و بقای جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل جدید منتقل شود، گفت: نباید هنرپیشه ها و شخصیت های بیگانه با خلق صحنه های کاذب الگوی جوان امروز ما باشند، بلکه باید با تبیین نقش ایثارگران صحنه ها و فداکارهای های واقعی آنها را به جوانان معرفی کنیم.

 

وی افزود: در این فرهنگ سازی باید از شیوه های نوین ارتباطی استفاده کرد و بدون شک با ترویج فرهنگ ایثارگری، شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه هستیم.

 

نظری خطاب به مسئولان دانشگاه یاسوج، گفت: انتظار می رود دانشگاه یاسوج نسبت به تدوین دانشنامه فرهنگ ایثار و شهادت سرعت دهد تا برنامه و بودجه اعتبار مورد نیاز این طرح را پیش بینی کنند.

 

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مسئله احداث اردوگاه اربعین و راهیان نور در خرمشهر از سال ها پیش مطرح است، گفت: علی رغم تخصیص اعتبار، هنوز این مسئله اجرایی نشده و روی نقطه اول قرار داریم.

 

نظری با بیان اینکه دستگاه های اجرایی براساس اختیارات قانونی و از محل اعتبارات خود برای تکمیل این پروژه اقدام کنند، عنوان کرد: نسبت به احداث اردوگاه در همین ۶ هزارمتر پیش بینی شده اقدام شده و از بهانه جویی در اجرای کار جلوگیری شود.

 

وی خواستار تقدیر از پیشکسوتان عرصه ایثار و مقاومت شد و گفت: می طلبد مشاوران ایثارگران دستگاه های اجرایی در این خصوص اقدام کنند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مسئول امور فرهنگی شهرداری یاسوج، تاکید کرد: انتظار می رود دستگاه ها به نسبت به قول ها و تعهدات خود عمل کنند و این پاسخ منطقی نیست.

 

نظری گفت: کل اعتبار خاکبرداری ۲۰۰ میلیون تومان بوده که ۵۰ میلیون تومان آن تخصیص یافته و حتی اگر بودجه‌ ای تخصیص داده نشود، شهرداری خودش ماشین ‌آلات دارد و می‌ تواند این کار را انجام دهد.

 

وی با انتقاد از سرعت اجرای این پروژه، عنوان کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس در ۲۸ استان کشور احداث شده و ما هنوز در یک خاک ‌برداری مانده‌ ایم.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه چند ماه از کلنگ ‌زنی این پروژه می ‌گذرد و انتظار داریم دستگاهی که تعهدی را می‌ پذیرد کارش را انجام دهد، خواستار جدیت بیشتری از سوی شهرداری یاسوج برای به ثمر رسیدن احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس شد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان ظریف استان بوشهر مجلس حضرت زهرا س بیانیه گام دوم انقلاب استعفای ظریف مقام معظم رهبری شبستان دولت ایثار و مقاومت مرکز فرهنگی دفاع مقدس اردوگاه کلنگ زنی راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود

به گزارش خبرنگار مهر، امین نیکویی نژاد ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: اکنون در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد، ۵۳ پایگاه اورژانس جاده‌ای زمینی و یک پایگاه اورژانس هوایی خدمات رسانی می‌کنند.

وی بیان داشت: پایگاه‌های جدید نیز در سه نقطه استان ساخته می‌شود.

نیکویی نژاد افزود: یکی از این پایگاه‌های جاده‌ای در منطقه لیشتر شهرستان گچساران، یک پایگاه در جاده کمربندی، ورودی شهرک‌های صنعتی شهرستان بویراحمد و یک پایگاه نیز در روستای کوشک یا آب سپید در جاده ارتباطی یاسوج -بابامیدان احداث می‌شود.

وی مساحت پایگاه اورژانس جاده‌ای منطقه کوشک را ۲۴۰ متر مربع عنوان کرد و گفت: این پایگاه اورژانس جاده‌ای، با ۲۵ میلیارد ریال، ساخته می‌شود.

نیکویی نژاد تصریح کرد: پایگاه اورژانس جاده‌ای کمربندی نیز، در مساحت ۳۶۰ متر مربع و با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال احداث می‌شود.

وی افزود: پایگاه اورژانس جاده‌ای منطقه لیشتر نیز در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

کد خبر 6090100

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد