Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد سه شنبه شب در مراسم رونمایی از فراخوان جشنواره بین المللی خوشنویسی یاس یاسین در مشهد افزود: شخصیت اعظم و ممتاز پیامبر اکرم (ص) و خاندان آن حضرت مورد احترام و شناخت همه علما، دانشمندان و فقهای اهل سنت و شیعه است.
وی اظهار داشت: در حالی روایت های معتبر از جایگاه خاندان اهل بیت رسول اکرم (ص) در کتب اهل سنت وجود دارد که خاندان بنی امیه یک قرن بر از بین بردن همه کلمات و بیانات پیامبر اکرم (ص) در باره اهل بیت (ع) تلاش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه موقت تهران گفت: روایات و احادیث موجود در کتابهای علما و دانشمندان اهل سنت و شیعه بر این حقیقت گویا استوار است که جایگاه برجسته خاندان اهل بیت (ع) مورد اجماع علما و دانشمندان شیعه و سنی می باشد.
وی افزود: برگزاری جشنواره بین المللی خوشنویسی یاس یاسین حرکت فرهنگی و هنری برای ماندگاری و معرفی هرچه بهتر اهل بیت (ع) به ویژه حضرت فاطمه (س) است و جای تقدیر از برگزار کنندگان آن وجود دارد.
7496 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف امام جمعه موقت اهل بیت حضرت فاطمه شیعه مدرسه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات ماندگاری که مسعود اسکویی در اذهان شنوندگان به یادگار گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی معاونت صدا، علی بخشی‌زاده معاون صدای رسانه ملی پیام تسلیتی را در پی درگذشت زنده‌یاد مسعود اسکویی منتشر کرد.

در این پیام آمده است:

«هوالباقی

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

اسکویی، شاگردان بسیاری را برای صدا تربیت کرد

با نهایت تاسف و تاثر درگذشت شادروان «استاد مسعود اسکویی» پیشکسوت گرانقدر عرصه رادیو و گوینده نام آشنا و صدای ماندگار رادیو ورزش را به جامعه رسانه و ورزش کشور تسلیت عرض می‌کنم.

مرحوم مسعود اسکویی عزیز که عمر پربرکت خود را وقف خدمت به مردم و انعکاس شور و هیجان رویدادهای ورزشی به مخاطبان رادیو کرد، با صدایی گرم و گیرا و لحنی صمیمی و به یادماندنی، خاطرات ماندگاری را در اذهان شنوندگان به یادگار گذاشت.

تعهد، اخلاق حرفه‌ای، شور و اشتیاق وصف‌ناپذیر ایشان به ورزش و عشق بی‌حد و مرز به رادیو، الگویی ارزشمند برای نسل‌های آینده گویندگان و اهالی رسانه خواهد بود.

درگذشت این گوینده پیشکسوت و پرتلاش ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای جامعه رسانه و ورزش کشور است. از خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و علو درجات و برای خانواده محترم، صبر و شکیبایی آرزومندیم.

او تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد و یاد و خاطره او همواره در قلب‌های‌مان زنده خواهد ماند.»

کد خبر 6094321 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • گزارشی از نمایشگاه یک قرن اصالت و ماندگاری سنندج‌ + فیلم
  • خاطرات ماندگاری که مسعود اسکویی در اذهان شنوندگان به یادگار گذاشت
  • برگزاری گرامیداشت روز معلم در بخش شمیل بندرعباس
  • نام گودرزی‌ در کنار یاسین سلمانی قرار گرفت
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد
  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • روایت هجرت اجباری ابوالرضا(ع) از مدینه به عراق
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی