Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا_ خانه نوآوري، عصر ديروز دوشنبه، ششم اسفندماه اولين دوره كارگاهي مهارت پرستيژ در ارتباطات ويژه استارت آپ ها را برگزار كرد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي خانه نوآوري، امير زمانيها، مدرس دوره مهارت هاي ارتباطي هدف از برگزاري اين كارگاه را اداي نذر فرهنگي با محوريت بهبود مهارت هاي ارتباطي عنوان كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در اين نذر فرهنگي، مهارتهاي ارتباطي براي يكهزار ايراني درنظرگرفته شده كه تاكنون ٥٢٠ نفر در اين كارگاه ها شركت كرده اند.
مدرس مهارت هاي ارتباطي كارگاه رفع خجولي را از  ديگر دوره هاي اين سلسله برنامه ها اعلام كرد و گفت: قشر جوان، جامعه هدف اين كارگاه ها را تشكيل مي دهند.
زمانيها با اشاره به اينكه بيش از ٥٠ نكته مهم و اساسي با مثال هاي كاربردي دراين كارگاهها آموزش داده مي شود، ادامه داد: اولين دوره كارگاهي مهارت پرستيژ در ارتباطات ويژه شتاب دهنده ها با استقبال خوب قشرجوان روبرو شد.
به گفته وي، اين دوره ها به نوعي تلنگري براي مخاطب محسوب مي شود تا با بهره گيري از اصول ارتباطات مسير كوتاهتري براي كسب موفقيت طي نمايند.
اين مدرس دوره هاي مهارت آموزي بيان كرد: در بخش كسب و كارهاي نو و استارت آپي، مقوله ارتباطات از جايگاه ويژه اي برخوردار است و بي توجهي به اين مهارت همانند بازگشت به عصرغارنشيني فاجعه آميز است.
وي يادآور شد: نوآوري و استارت آپ خوب علاوه بر دارابودن محتواي مناسب نيازمند بهره گيري از اصول ارتباطي است و در غيراينصورت با موفقيت روبرو نخواهد شد.
گفتني است، تاثيرِ زبان بدن در ارتباطات، نحوه معرفي قوي و تاثيرگذار، چگونه شنونده فعال باشيم،  نتورکينگ(شبکه سازي يا ارتباط سازي)حرفه‌اي و اصولي، ارتباطات خودآگاه و حرفه‌اي و... از جمله موضاعات مطرح شده دراين دوره هاست.
علاقه مندان براي كسب اطلاعات بيشتر به آدرس اينترنتي خانه نوآوري به نشاني http://innohouse.ir مراجعه نمايند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۵۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و هئیت همراه با حضور در باغ رضوان ارومیه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.   افتتاح یک باب هتل، کلنگ‌زنی یک باب هتل، بازدید از مجتمع گردشگری و تفریحی ستاره سیلوانا، قلعه بدلبو، خانه انصاری، مسجد جامع، مدرسه هدایت و زیرساخت‌های گردشگری دریاچه ارومیه از جمله برنامه‌های یک روزه معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به این شهرستان هستند.

دیگر خبرها

  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • برپایی کارگاه تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس