Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری   مدیر موسسه طلیعه غرب  در گفتگو با خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، گفت: همزمان با گرامیداشت روز زن و براساس تفاهم نامه مشترک سازمان اموراجتماعی کشور و معاونت امورزنان وخانواده نهادریاست جمهوری و با نظارت دفتر امور اجتماعی وفرهنگی استانداری فازاول طرح تاب آوری توسط موسسه طلیعه تدبیر غرب درحال حاضر درحال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در فاز اول ۱۵ تسهیلگر  از اعضای دفاتر تسهیلگری و سمن‌های فعال در حوزه زنان آموزش داده می شوند ودرفاز دوم طرح افرادجامعه محلی ۱۴سکونتگاه  ومحله آسیب پذیردرشهرستان کرمانشاه واسلام آباد مورد آموزش قرار خواهند گرفت.

حیدری افزود:این طرح باهدف تکیه بر نقش مردم در کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش سطح مسئولیت پذیری وتقویت روحیه کار مشارکتی انجام میگیرد.

وی بیان کرد :تاب اوری یک رویکرد علمی نو وبسیار اثر گذار در کاهش اسیب‌های اجتماعی است، ظرفیتی است در فرد که باعث می‌شود پیروزمندانه از رویداد‌های ناگوار بگذرد وعلی رغم قرار گرفتن در معرض تنش‌های شدید وشایستگی اجتماعی، تحصیلی وشغلی او ارتقاءیابد.

انتهای  پیام/ز


 

تاب اوری یک رویکرد علمی نو وبسیار اثر گذار در کاهش اسیب‌های اجتماعی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توانبخشی خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۱۲۹ رتبه توسط دانش آموزان در جشنواره نوجوان سالم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، اختتامیه استانی سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم و یازدهمین جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های فرهنگیان برگزار شد.
رئیس اداره امور تربیتی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش در این آیین گفت: در جشنواره نوجوان سالم، بیش از ۳۰ هزار اثر در سامانه ثبت شد و بیش از هزار اثر به دبیرخانه ارسال و داوری شد که ۱۲۹ دانش آموز موفق به کسب رتبه شدند.
حقایق پور افزود: در جشنواره دیگر هم ۴۷ فرهنگی و سه نفر از والدین حائز رتبه شدند که هدف اول آن کاهش آسیب‌های اجتماعی و رشد شخصیت دانش آموزان با ایجاد احساس ارزشمندی بود و هدف دوم آن ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی در نظر گرفته شده بود.
وی اظهار کرد: بیش از ۳۰ رشته در جشنواره نوجوان سالم حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • کسب ۱۲۹ رتبه توسط دانش آموزان در جشنواره نوجوان سالم
  • کاهش ۸۰۰ درصدی آسیب های اجتماعی با مناسب سازی زیرساخت ها | ۵۰ خودرو در خدمت گشت فوریت های اجتماعی
  • پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یکی از مسایل مهم و محوری در ایلام است
  • ارائه خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به بانوان آسیب پذیر در زاهدان
  • گردهم آمدن تمام نهادهای مرتبط با ترافیک در کرمانشاه
  • ۱۰۰ برنامه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مرکزی هدفگذاری شد
  • فعالیت‌های پرورشی در مدارس تقویت خواهد شد
  • لزوم کاهش آسیب‌های اجتماعی برای رسیدن انسان به جایگاه خلیفة‌اللهی
  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم
  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است