Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا بسته خبری امروز (هفتم اسفندماه 97) سرویس سیاسی ایلنا به شرح زیر است: واکنش واعظی به استعفای ظریف/ تکذیب خبر پذیرش استعفا از سوی روحانی

رئیس دفتر رئیس‌جمهور به استعفای وزیر امور خارجه واکنش نشان داد.

 

درخواست اکثریت نمایندگان از روحانی برای نپذیرفتن استعفای ظریف

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه مردم، دولت و نظام نفعی از استعفای ظریف نخواهند برد، گفت که اکثریت قاطع نمایندگان از رئیس‌جمهور می‌خواهند که هرگز چنین استعفایی را نپذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عده‌ای در داخل هم‌نوا با رژیم صهیونیستی از استعفای ظریف خوشحال هستند

نماینده تهران گفت: عده‌ای در داخل هم‌نوا با رژیم صهیونیستی مشغول ابراز خوشحالی از استعفای ظریف هستند.

 

جزئیات روند از سرگیری صادرات نفت از ایران به کره‌جنوبی

کره جنوبی در ماه ژانویه واردات نفت از ایران را از سر گرفت. پالایشگاه‌های کره‌ای در ماه‌های اخیر توانستند نفت ایران را وارد کنند.

 

عده‌ای خدا خدا کردند تا ترامپ بیاید و دولت با مشکل مواجه شود/ رئیس‌جمهور نجابت می‌کند برخی مسائل را نمی‌گوید

وزیر اطلاعات گفت: اگر مردم مقابل دولت قرار بگیرند دیگر تفکیک نمی‌کنند که بگویند این کار دولت بود یا قوای دیگر بلکه آ‌نگاه در شعارهایشان از همه چیز عبور می‌کنند و می‌گویند دیگر تمام است ماجرا.

 

جایگزینی در حد ظریف نداریم/ رئیس‌جمهور نباید از ابتدا اجازه دخالت نیروهای نظامی در سیاست خارجی را می‌داد

نائیب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جایگزینی در حد ظریف نداریم. شخص رییس‌جمهور باید از ابتدا اقتدار بیشتری می‌داشت و اجازه دخالت نیروهای نظامی و غیره را در سیاست خارجه را نمی‌داد البته الان هم یک مقدار دیر شده است ولی رییس‌جمهور مجری اساسی است و باید از حقوق وزارت خارجه دفاع کند.

 

ذوق‌زدگی اسرائیل از استعفای ظریف/ نتانیاهو: «ظریف رفت، چه بهتر که رفت»

نخست وزیر رژیم‌صهیونیستی به استعفای محمد جواد ظریف واکنش نشان داد و با ذوق‌زدگی نوشت: ظریف رفت، چه بهتر که رفت.

 

۱۰ هزار میلیارد برای بازیافت پسماندهای مخرب تخصیص یافت

نمایندگان مجلس در بودجه ۹۸ با اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال برای بازیافت پسماندهای مخرب موافقت کردند.

 

ظریف باید بماند

فراکسیون نمایندگان ولایی در بیانیه‌ای تاکید کردند که ظریف باید بماند.

 

اهداف انقلاب را با فکر روشن در شعر بگنجانید/ ملت ایران قوی‌تر از ۴۰ سال قبل و دشمنان آن ضعیف‌تر شده‌‌اند

رهبر انقلاب تاکید کردند: چیزی که امروز پیش پای ملت ماست، تبیین معارف انقلاب اسلامی است. این کار از شما [مداحان] برمی‌آید. بارها گفتم، گاهی یک قصیده، یک غزل و یک بیت ِشما به قدر یک سخنرانی می‌تواند در مخاطبتان اثر بگذارد.

 

دومین جلسه محاکمه حسین فریدون برگزار شد

دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات برادر رییس‌جمهور برگزار شد.

 

۶۰هزار زندانی مشمول بخشنامه عفو گسترده محکومان شدند

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: با اجرای بخشنامه عفو گسترده زندانیان که به مناسبت چهلمین بهار آزادی از سوی رهبر انقلاب به زندانیان کشور اعطا شده است تا روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، تعداد ۳۶هزار نفر از زندانیان آزاد و تعداد ۲۴هزار نفر مشمول تخفیف مجازات شدند.

 

واکنش نعمتی به پخش شیرینی توسط کریمی‌قدوسی در مجلس/ با ۲۴ میلیون ظریف دیگر چکار خواهید کرد؟

عضو هیات رییسه مجلس از پخش شیرینی به مناسبت استعفای وزیر امور خارجه توسط عضو اصولگرای مجلس خبر داد.

 

پذیرش استعفای ظریف از سوی روحانی گل به خودی است/ این استعفا می‌تواند به احیای پست نخست وزیری بیانجامد

یک تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: استعفای ظریف، هرچند که وطن پرستان را در داخل و خارج از کشور بسیار ناراحت کرد، طرفداران صلح را هم در جهان نگران کرد، چون رفتن ظریف یک معنا دارد و آن پایان مذاکره و آغاز تنش است.

 

مخالفت مجلس با اختصاص درآمد اکتشافات معادن به استان‌ها

نمایندگان مجلس بندی از لایحه بودجه را حذف کردند که در آن مقرر شده بود درآمدهای حاصل از اکتشافات معادن در اختیار استان‌ها قرار گیرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بسته خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران

سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در راستای سفر‌های استانی و در اولین برنامه از سلسله بازدید‌ها از محلات تهران و پیگیری مشکلات مردم، پس از بازدید از بخش‌هایی از مناطق ۱۷ و ۱۸ در جنوب غرب پایتخت، در جلسه پیگیری موضوعات ویژه این دو منطقه در مسجد ابوذر، واقع در محله فلاح حضور یافت و پس از شنیدن گزارش مسائل و مشکلات اولویت‌دار مردم این مناطق، دستوراتی جهت تسریع در رفع این مشکلات صادر کرد.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، وزاری بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، استاندار، شهردار و رئیس شورای شهر تهران نیز حضور داشتند، ابتدا موضوع کمبود فضا‌های بهداشتی و درمانی و همچنین توسعه و تجهیز چهار بیمارستان موجود در این مناطق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیسی پس از شنیدن گزارشات معاون اجرایی رئیس‌جمهور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار تهران، مقرر کرد موضوع تامین مالی فاز ۱ طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد در اسرع وقت از سوی وزارت بهداشت تامین و این بیمارستان تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

همچنین جهت تامین زمین مورد نیاز برای توسعه بیمارستان ضیائیان مقرر شد شهردار تهران طی جلسه‌ای با وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، موضوع استفاده از زمین‌های متعلق به این وزارتخانه را بررسی و پس از احصا راهکار، نتیجه را جهت تصویب به دولت ارائه کنند.

همچنین با دستور رئیس جمهور در این جلسه مقرر شد مشکل تجهیز بیمارستان‌های این دو منطقه با همکاری وزارت بهداشت و بهره‌گیری از ظرفیت خیرین این حوزه در اسرع وقت مرتفع شود.

مشکل کمبود سرانه آموزشی در مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران از دیگر موضوعات ویژه و اولویت‌دار این مناطق بود که در این جلسه در حضور رئیس جمهور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت با دستور رئیس جمهور و ناظر به نیاز مبرم مردم این مناطق به فضا‌های آموزشی مقرر شد در مرحله اول در هر منطقه ۳ الی ۵ مدرسه به فوریت احداث شود.

همچنین بنا به تاکید رئیس جمهور و در راستای ایجاد نشاط اجتماعی بیشتر، به ویژه در میان نسل جوان مقرر شد در هر یک از این مناطق دو مجموعه ورزشی احداث شود.

رئیسی از وزیر آموزش و پرورش نیز خواست به منظور اجرای عدالت آموزشی برای کاهش هر چه بیشتر مدارس دو شیفته در این مناطق در اسرع وقت برنامه‌ریزی و اقدام کند.

سومین موضوع ویژه و اولویت‌دار مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران نیز موضوع بافت فرسوده در این مناطق بود که رئیس جمهور پس از شنیدن گزارش معاون اجرایی، وزیر راه و شهرسازی، شهردار و استاندار تهران، با تاکید بر اهمیت نقش مشارکت مردمی در حل این مشکل، از مسئولان مربوطه خواست با بررسی راهکار‌های قانونی، بسته تشویقی شامل مجموعه‌ای از مشوق‌ها و تسهیلات حمایتی دولت برای بازسازی بافت فرسوده توسط مردم را تهیه و تدوین و در این مناطق به شکل عمومی اطلاع‌رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • واکنش شاعرانه محمد مهدی عبداللهی به شعر رهبر انقلاب
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید