Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن، تجارت در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به  پرداخت تسهیلات به قطعه سازان گفت: وزرات صنعت، معدن و تجارت و شخص بنده، پیگیر پیش‌خرید کنندگان خودرو و پرداخت به موقع تسهیلات به قطعه سازان بوده‌ایم.

وزیر صنعت، معدن، تجارت در ادامه افزود: اصرار بنده برای این بود که بتوانیم تولید را توسعه بدهیم، اگر تولید رونق پیدا کند یقینا بر روی قیمت خودرو و قطعات تاثیر بسزایی می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی درباره عوامل رونق گرفتن تولید خودرو  در کشور گفت: رونق گرفتن تولید خودروی داخلی در مرحله  اول بستگی به تامین سرمایه در گردش دارد، دولت قرار بود کمکی به بانک‌ها برای تسهیلات بلا‌عوض دهد، که این قضیه به ۴ هزار میلیارد تومان مشهور شد، اما متاسفانه دولت در این قضیه کند پیش رفت.

وی در ادامه افزود: طبق گزارشات بنده چند روزی است روزی است که موانع این قضیه رفع شده و  پرداخت تسهیلات به قطعه سازان روی غلتک افتاده است. 

رحمانی با تاکید بر اینکه حمایت از قطعه‌سازان بر روی قیمت نهایی خودرو اثر می‌گذارد گفت:  این تسهیلات بانکی برای تبدیل به سفارش گذاری جدید حتما باید به دست قطعه ساز برسد. حمایت از قطعه ساز بر قیمت خودرو در بازار تاثیر بسزایی می‌گذارد؛ زیرا  تولید را بالا می‌برد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو قطعه سازان قیمت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول

هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳» با رقم ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳» با رقم ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد و سکه طرح قدیم به ۳۸ میلیون و ۲۰۰ تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه با رقم ۲۴ میلیون و ۳۰۰ تومان معامله شد، ربع‌سکه ۱۵ میلیون و ۳۰۰ تومان و سکه یک گرمی ۷ میلیون تومان در بازار طلا و سکه معامله شد.

همچنین براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳ میلیون و ۵۳۶ هزار و ۷۰۰ تومان است.

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد
  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی