Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس مسائل منطقه‌ای سفر رئیس جمهور سوریه به ایران و دیدار با مسئولان کشورمان را ارزیابی کرد. ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۰ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

حسن هانی‌زاده، کارشناس مسائل منطقه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم درباره سفر «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه به ایران و دیدار با رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این سفر در شرایطی صورت گرفت که کشور سوریه در حال خروج از بحران نفس‌گیر هشت ساله، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آقای بشاراسد برای تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور کشورمان و همچنین برای تشکر و قدردانی از تلاش‌های صادقانه و همکاری جدی ایران با سوریه جهت مبارزه با تروریسم و داعش به ایران سفر کرده بود. این سفر با توجه به شرایط منطقه و سوریه، راهبردی و مهم ارزیابی می‌شود. در آینده شاهد شکل‌گیری همکاری‌های جدید، استراتژیکی بین ایران، سوریه، محور مقاومت و همچنین شاهد تحولات جدیدی در منطقه خواهیم بود. 

تحلیل سفر مهم بشار اسد به تهران از زبان قائم مقام اسبق وزارت خارجهامام خامنه‌ای در دیدار بشار اسد: حمایت از سوریه را حمایت از مقاومت می‌دانیم و به آن افتخار می‌کنیمروحانی در دیدار بشار اسد: همچون گذشته در کنار سوریه خواهیم بود

 

هانی‌زاده با بیان اینکه آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی برای تغییر شطرنج سیاسی و نظامی سوریه، تمام تلاش خود را به کار گرفتند اما با شکست مواجه شدند، عنوان کرد: اکنون فصل بهره‌برداری از تلاش‌های هشت ساله محور مقاومت، ایران و سوریه فرارسیده است. به نظر می‌رسد پس از این سفر همکاری‌های تهران و دمشق در تمامی حوزه‌های امنیتی، سیاسی و نظامی افزایش خواهد یافت. ضمن اینکه بشار اسد نیازمند تجارب ایران برای بازسازی شهرهای سوریه است.

وی همچنین درباره دیدار بشار اسد با رهبر معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری با بهره‌گیری از کلمات بسیار ظریف و دقیق، از نقش تاثیرگذار بشار اسد در مقابله با گروهک‌های تروریستی و شکست‌ تلاش‌های کشورهایی مانند آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی برای تغییر ساختار سوریه قدردانی کردند. دیدار بشار اسد با رهبر انقلاب بسیار صمیمانه و خارج از عرف دیپلماتیک بود و این نشان می‌دهد که سوریه و ایران عمق استراتژیک همدیگر هستند و با همکاری مشترک می‌توانند، مانع نفوذ کشورهای خارجی در منطقه و محور مقاومت شوند.

انتهای پیام/

R1536/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط امام خامنه‌ای بشار اسد اخبار "سوریه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام خامنه ای بشار اسد اخبار سوریه امام خامنه ای بشار اسد اخبار سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد

گولسیانی در تمام مسابقات پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی و لیگ قهرمانان روی هم 60 بار برای قرمزپوشان به میدان رفته است.

به گزارش طرفداری، گولسیانی در نیم فصل با عبور از مایکل اومانیا، جزو 5 مرد خارجی برتر تاریخ پرسپولیس قرار گرفت که حداقل 50 بازی برای این تیم انجام داده اند. حالا او به 60 بازی برای پرسپولیس رسیده است. گولسیانی حالا تنها بازیکنانی مثل بشار رسن با 104 بازی و نیلسون کوریا با 73 بازی را بالای سر خود دارد. او در صورت حضور در پرسپولیس فصل آینده، بعد از بشار رسن دومین بازیکن باثبات تاریخ باشگاه پرسپولیس خواهد شد.

ده بازیکن خارجی برتر تاریخ پرسپولیس بر اساس تعداد بازی را با هم مرور می کنیم. با این توضیح که با توجه به عملکرد خوب اوستون اورونوف و عبدالکریم حسن برای پرسپولیس، این دو بازیکن هم می توانند جزو بازیکنان باثبات تاریخ پرسپولیس شوند.

بشار رسن 104 بازی نیلسون کوریا 73 بازی گادوین منشا 63 بازی گئورگی گولسیانی 60 بازی مایکل اومانیا 51 بازی تیاگو فراگا 48 بازی بوژیدار رادوشویچ 42 بازی وحدت هنانوف 38 بازی ژاک الونگ 38 بازی  آلن ویتل 34 بازی 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • جزئیات دیدار و گفتگوی گروسی با امیرعبداللهیان
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • آمدوشدهای غیرمنتظره دیپلماتیک/ نگاهی به سفر ناگهانی نچیروان بارزانی و هیئت بلندمرتبه همراهش به ایران
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است 
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • متن سخنرانی امیرعبداللهیان در اجلاس گامبیا
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است