Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@05:41:06 GMT

اختصاص پیوست فرهنگی ویژه برای شبستان حضرت زهرا(س)

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۰۶۴۱۹

اختصاص پیوست فرهنگی ویژه برای شبستان حضرت زهرا(س)

معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) گفت: این معاونت به دنبال این است تا پیوست فرهنگی را برای هر مکانی در حرم مطهر پیش‌بینی کند و از شبستان حضرت زهرا سلام‌الله علیها نیز با برگزاری نشست‌های دینی، حلقه‌های معرفتی و آیین های قرآنی از زائران استقبال خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی عصر روز سه شنبه در مراسم افتتاحیه شبستان حضرت زهرا سلام‌الله علیها که در سالروز میلاد دخت نبی مکرم اسلام در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با بیان اینکه حرم‌های مطهر گویا هستند و رسالت انبیا و اولیای الهی را دنبال می‌کنند، اظهار کرد: بناهایی که در حرم‌های مطهر ایجاد می‌شود، بستری را برای انتقال معارف اهل‌بیت(ع) فراهم می‌سازد و تبلیغ این معارف یکی از مهم‌ترین رسالت‌های آستان‌های مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از تاکید رهبر انقلاب اسلامی نسبت به ترویج آموزه‌های دینی در حرم‌های مطهر یاد کرد و افزود: ایجاد شبستان حضرت زهرا سلام‌الله علیها نیز فرصتی را در راستای ترویج معارف اهل‌بیت(ع) فراهم ساخته است که امیدواریم بتوانیم از این فرصت به شیوه مطلوب استفاده کنیم.

معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: این معاونت به دنبال این است تا پیوست فرهنگی را برای هر مکانی در حرم مطهر پیش‌بینی کند و از شبستان حضرت زهرا سلام‌الله علیها نیز با برگزاری نشست‌های دینی، حلقه‌های معرفتی و مراسم‌های قرآنی از زائران استقبال خواهد کرد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شبستان حضرت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه

دریافت 54 MB کد خبر 6089193

دیگر خبرها

  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان