Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه با اشاره به عادی شدن وجود فساد در میان سیاستمداران اسرائیلی و اعتراض مردم نسبت به فسادهای فاش شده بنیامین نتانیاهو به بحث و بررسی فسادهای سران رژیم صهیونیستی می‌پردازد.

در این راستا درخواست پلیس اسرائیل برای اعلام اتهام رسمی علیه بنیامین نتانیاهو و همسرش به دلیل فساد، کلاهبرداری و رشوه، مورد نقد و بررسی قرار گرفته و به گفت‌وگو پیرامون اقدام نتانیاهو نسبت به تغییر مقررات به نفع شرکت‌های رسانه‌ای و مخابراتی به منظور ارائه تصویر مثبت از وی و همسرش پرداخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رد اتهامات از سوی نتانیاهو، مروری بر اتهامات ایهود باراک، از نخست وزیران پیشین اسرائیل در زمینه رشوه، کلاهبرداری، فساد ملی و پولشویی، نگاهی به محاکمه آریل شارون، نخست وزیر سابق اسرائیل به جرم فساد، رشوه و درخواست بخش زیادی از مردم اسرائیل مبنی بر استعفای نتانیاهو از دیگر محورهای مورد بررسی در این برنامه به شمار می‌رود.

برنامه «داخل اسرائیل» چهارشنبه 8 اسفند ماه ساعت 19:00 به مدت 25 دقیقه از این شبکه پخش خواهد شد. زمان تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت 14:00، جمعه ساعت 18:00و دوشنبه ساعت 17:20 خواهد بود.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایهود باراک جرم رژیم صهیونیستی رسانه فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته

به گزارش جماران، از  ویرانی های به جا مانده از حملات رژیم صهیونیستی در غزه، تظاهرات در روز جهانی کارگر، جاری شدن سیل در چین، برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین، حمل مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی بادبانی و محاکمه رایشبورگرها در آلمان در 168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته.

 

حجم ویدیو: 35.39M | مدت زمان ویدیو: 00:03:43 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • چرا نتانیاهو نمی‌خواهد جنگ در غزه تمام شود؟
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • مقام صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را به پرتگاه می‌کشاند
  • نتانیاهو: پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران
  • اکثر معترضان اسرائیلی مخالف حمله زمینی به رفح هستند
  • نتانیاهو فشار‌های سیاسی را نادیده بگیرد و اسرا را بازگرداند
  • 168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است