Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@15:08:24 GMT

بی احتیاطی راننده کامیونت حادثه ساز شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۰۶۵۹۴

بی احتیاطی راننده کامیونت حادثه ساز شد

حوادث رکنا: کامیونت حامل بار در جاده ی خاوران واژگون شد اما به راننده آن آسیبی نرسید.

به گزارش گروه حوادث رکنا، وقوع این حادثه ساعت ۱۰ صبح دیروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که بلافاصله با هماهنگی ستادفرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه 121 و گروه امداد و نجات 15 به محل حادثه واقع در جاده ی خاوران شرق روانه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا ورمقانی فرمانده ی آتش نشانان حاضر در محل گفت: بی احتیاطی راننده ی یک دستگاه کامیونت هیوندا به دلیل عدم توانایی راننده درکنترل آن از جاده خارج و سپس واژگون شد.

وی با اعلام این که راننده ی کامیونت با کمک افراد حاضردر محل حادثه از خودرو خارج شده بود، افزود: نیروهای آتش نشانی پس از جلوگیری از نشت گازوئیل به ایمن کردن محل پرداختند.

این فرمانده آتش نشانی با اشاره به این که علت بروز این حادثه رانندگی توسط پلیس راهور در دست بررسی است، افزود: این کامیونت به وسیله جرثقیل به حالت اول بازگردانده و به عوامل راهور سپرده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث حادثه پلیس راهور حوادث حادثه پلیس راهور اخبار حوادث جاده راننده حادثه تلگرام آتش نشانان عکس فیلم زن مرد جوان کیفری دستگیر اولیای دم رضایت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان، با بیان این که این حادثه امشب نهم اردیبهشت ماه از طریق هماهنگی عوامل اورژانس با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات صاحب الزمان (عج) به اعلام شد، گفت: بلافاصله گروه امداد کوهستان سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

ابراهیم بابایی افزود: نیرو‌های اورژانس در دامنه کوه منتظر بودند به محض انتقال مصدوم به پایین مراحل درمانی و انتقال مصدوم را آغاز کنند. 


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در مورد حادثه گفت: تیم تخصصی امداد و نجات از ارتفاع سازمان آتش نشانی در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه دیده که دچار جراحات شدیدی شده بود رسیدند و پس از تثبیت فرد حادثه دیده را به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل و تحویل عوامل اورژانس کردند. 

بابایی تصریح کرد: هنگام به کوه تجهیزات و کفش مناسب به همراه داشته باشند و با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه اقدام به پیمایش و حرکت کنند و با برنامه ریزی دقیق در زمانبندی قبل از تاریک شدن هوا به پایین برگشته و از هر گونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد پرهیز کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • تصاویر واقعی است؛ خبری از کپسول آتش نشانی نیست!+ عکس
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران