Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-27@01:35:01 GMT

اعدام به خاطر یک متلک‌پرانی

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۰۶۷۸۱

جوان آنلاین نوشت: نفس‌های مردی که در جریان یک نزاع مرتکب قتل شده است با تأیید حکم قصاص او در دیوان عالی کشور به شماره افتاد.

به گزارش شریان نیوز، پرونده‌ای که به تأیید دیوان‌عالی کشور رسیده است، یازدهم آذرسال‌۹۵، به جریان افتاد. آن روز مأموران پلیس تهران از مرگ مشکوک مرد ۳۴‌ساله به نام جلیل در بیمارستان سینا باخبر و راهی محل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شواهد نشان داد مرد جوان در جریان درگیری با اصابت ضربه چاقو زخمی و بعد از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات فوت کرده است. با انتقال جسد به پزشکی قانونی خواهرزاده جلیل که در محل حضور داشت به مأموران گفت: «من و دایی‌ام در خانه پدربزرگم بودیم که دو مرد جوان به آنجا آمدند و با ما درگیر شدند. در آن درگیری مردی به نام سپهر با چاقو به دایی‌ام ضربه زد.»

  با ثبت این ادعا سپهر شناسایی و دستگیر شد، اما جرمش را انکار کرد و در توضیح به مأموران گفت: «در خانه دوستم – بهمن‌- مهمان بودم که سمانه همسرش وارد خانه شد و مدعی شد دو مرد جوان برای او ایجاد مزاحمت کرده‌اند. بعد از اینکه سمانه مشخصات دو مرد مزاحم را گفت، بهمن آن دو مرد را شناخت و گفت: آن‌ها دایی و خواهرزاده هستند. بهمن یک چاقو برداشت و به طرف پاتوق آن دو نفر حرکت کرد. من هم به دنبالش رفتم تا اینکه وارد خانه‌ای شد و با آن دو مرد درگیر شد. به ناچار وارد درگیری شدم، اما ضربه‌ای به مقتول نزدم.» او در ادامه گفت: «در آن درگیری چوب به سرم خورد و بیهوش شدم و دیگر چیزی متوجه نشدم.
آن‌ها به همسر بهمن متلک انداخته بودند و از طرفی بهمن چاقو داشت و انگیزه بیشتری هم برای قتل داشت.» بعد از این توضیحات بهمن نیز بازداشت شد، اما قتل را انکار کرد و سپهر را عامل قتل معرفی کرد. به این ترتیب با توجه به مدارک موجود، سپهر به اتهام قتل عمد و بهمن و خواهرزاده مقتول به اتهام شرکت در نزاع روانه زندان شدند و پرونده در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران تحت رسیدگی قرار گرفت. در آن جلسه متهم بار دیگر جرمش را انکار کرد، اما بنا به گواهی شاهدان و مدارک موجود بنا به درخواست اولیای‌دم به قصاص محکوم شد و این حکم از سوی شعبه‌۴۱ دیوان عالی کشور نیز تأیید شد. به این ترتیب متهم در صورتیکه نتواند رضایت اولیای‌دم را جلب کند به زودی در آستانه مرگ قرار خواهد گرفت.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مربی پرورشی مدرسه ۲۲ بهمن شهر سمیرم گفت: هدف از برپایی این بازارچه اشنایی دانش اموزان با بازار کسب و کار مدیریت پول و مسئولیت پذیری است.

صدیقه قاسمی افزود: در این بازاراچه محصولات سالم توزیع شد.


دبستان ۲۲ بهمن با ۱۶۰ دانش اموز در مرکز شهر سمیرم واقع شده است.

دیگر خبرها

  • چرا هیچ وقت یادمان نمی‌ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • حکم اعدام برای آزارگران ۲ دختر دانش‌آموز | ما را به بیابان‌های ورامین بردند و...
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد