Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نشست هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان با معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری همدان عصر سه شنبه برگزار و در این نشست هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت مطبوعات استان به بیان برخی مشکلات و درخواست‌های اهالی مطبوعات از استانداری همدان به ویژه حوزه معاونت سیاسی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی آزادبخت در این نشست با تشکر از فعالیت رسانه‌های استان همدان گفت: رسانه‌های استان همدان باید اخبار امیدبخش را منعکس کنند.

آزادبخت به تدوین سند اطلاع رسانی استان همدان اشاره کرد و افزود: سند اطلاع رسانی استان همدان یک سند مورد قبول برای همه است و ادارات استان همدان باید تمامی بندهای آن را اجرایی کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان بابیان اینکه در آینده نزدیک کارگروه رسانه با ساختاری جدید فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، گفت: رسانه های استان همدان بدون حاشیه در راستای توسعه استان همدان تلاش می کنند.

وی با تاکید بر اینکه ارتقا جایگاه مطبوعات استان همدان در اولویت است و همه مدیران باید در این حوزه همکاری کنند، اضافه کرد: طرح های بزرگ استان همدان باید پیوست رسانه ای داشته باشند

آزاد بخت بابیان اینکه انتظار داریم رسانه ها در کنار نقد دلسوزانه امید آفرین باشند و مسائل را دلسوزانه نقد کنند، اضافه کرد: استاندار همدان حامی رسانه ها است وبه رسانه ها اعتقاد دارد و امروز تعامل خوبی بین رسانه های استان و مجموعه مدیران وجود دارد.

آزادبخت هم‌چنین پیرامون مطالبات نشریات قول داد تا نامه‌ای برای پرداخت این مطالبات به دستگاه‌ها ارسال شود.

وی با یاداوری اینکه جشنواره مطبوعات غرب کشور را پیگیری می کنیم و کارگروه رسانه را به زودی تشکیل می دهیم، ابزار امیدواری کرد: هر چه سریع‌تر تکلیف مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان مشخص شود.

کد خبر 4553687

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری همدان مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلک ۳ شرور در نازی‌آباد حادثه‌آفرین شد

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام به ایجاد مزاحمت برای چند دختر جوان در نازی‌آباد کرده و پس از آن با مردم نیز درگیر شده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقلاز پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ سعید راستی در حاشیه بازسازی صحنه درگیری اراذل و اوباش که صبح امروز در نازی آباد و با حضور شاکی و متهم برگزار شد، اظهار کرد: در بامداد آخرین روز فروردین سال جاری، دو دختر جوان به همراه برادر خود در خیابان مدائن نازی‌آباد در حال عبور بودند که چند شرور به این دختران متلک انداخته و مزاحمت ایجاد کردند.

وی افزود: پسری ۱۲ ساله که همراه خواهران خود بود به این متلک‌ها پاسخ داده و از خواهران خود دفاع کرد. در ادامه این ماجرا، این اراذل با قمه و چاقو به سمت این خواهرها و برادرشان حمله کردند که در همین حین چند نفر از ساکنان منطقه این صحنه را مشاهده کرده و در اعتراض به درگیری اشرار با پسربچه ۱۲ ساله وارد ماجرا می‌شوند.

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس با بیان اینکه این پسر نوجوان و خواهرانشان از محل فرار کردند، گفت: همین اعتراض باعث می‌شود که بین این افراد و این اراذل و اوباش درگیری رخ دهد. این اراذل و اوباش با چاقو به این دو نفر حمله کرده و جراحات بسیاری بر آنها وارد کردند. یکی از این قربانیان هنوز در بیمارستان بستری است و فرد دیگر پس از ۱۰ روز از بیمارستان مرخصی شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از این افراد از اراذل و اوباش سطح یک است و در پرونده خود مزاحمت و درگیری نیز داشته است. دو نفر دیگر فاقد سابقه بودند، اما نداشتن سابقه دلیلی بر این نیست که پلیس با آنها برخورد نکند. در نهایت این سه نفر از سوی مأموران بازداشت شدند و امروز برای بازسازی صحنه جرم به محل بازگردانده شدند.

کد خبر 751472

دیگر خبرها

  • اعزام ۴دستگاه خودروی اطفایی به ارتفاعات بازی دراز
  • متلک ۳ شرور در نازی‌آباد حادثه‌آفرین شد
  • تور رسانه‌ای شهرداری شهرکرد هم‌زمان با روز شهرکرد برگزار می‌شود
  • شمسایی: جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد نفع دارد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه
  • شمسایی: منفعت برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه است
  • بهار ۵۹؛ وقتی داد سندیکای خبرنگاران از حمله به مطبوعات درآمد
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • بیانیه‌های سریالی سپاهان علیه پرسپولیس با یک محتوا | آفرین؛ چه دیدگاه جالبی!
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • الجزیره: بستن دفتر ما برای سرپوش گذاشتن بر جنایات صهیونیست است/ ادامه می‌دهیم+ فیلم