Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@09:57:28 GMT

بیش از 50 درصد گودبرداری پلاسکو به اتمام رسیده است

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۰۷۱۷۴

علی رحیمی، مدیر اجرای طرح ساختمان پلاسکو در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آخرین وضعیت این طرح گفت: خاکبرداری ساختمان پلاسکو با قوت در حال انجام است و امیدواریم تا پایان اسفند ماه بتوانیم کار خاک برداری را به اتمام برسانیم.

رحیمی درخصوص فعالیت‌هایی که هم اکنون در محل پروژه پلاسکو در حال اجراست؛ گفت: با توجه به نگرانی  واحدهای تجاری اطراف و احتمال آسیب رسیدن به سازه‌های اطراف سایت پلاسکو برای اجرای عملیات گود برداری از روشی جدید موسوم به TOP-DOWN  استفاده کردیم و امروز چهل و هشتمین  و در واقع آخرین ستون محافظ در عمق 32 متری زمین کارگذاشته شد و به همین دلیل سرعت حفاری تا رسیدن به تراز منفی 28 متری زمین با سرعتی بیشتر از قبل صورت خواهد پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی با اشاره به  شرایط ترافیکی منطقه و ازدحام  جمعیت در ایام ماه‌های پایانی سال خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت‌های ترافیکی منطقه12 توانستیم تا کنون حدود 9 هزار متر مکعب خاک‌برداری کنیم و برآورد می‌کنیم  12 هزار متر مکعب دیگر  نیز باید خاک‌برداری صورت پذیرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پلاسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات نفت با خط لوله نداریم

به گزارش خبرنگار مهر ارسلان رحیمی مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: سرقت از خطوط لوله همواره وجود داشته و به دنبال کاهش آن هستیم البته این سرقت‌ها صدماتی را وارد می‌کنند.

رحیمی ادامه داد: خوشبختانه اقدامات و فعالیت‌های تجهیزاتی در دستور کار است و اقداماتی که انجام شده نشان دهنده عملکرد موفق ما است به طوری که در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۴۷ مورد انشعاب غیر مجاز داشتیم که ۳۵ مورد به برداشت رسیده بود در حالی که در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ از ۴۷ مورد انشعاب غیر مجاز به ۴۱ مورد رسیده است که ۲۵ مورد انشعاباتی بوده که به برداشت نرسیده است.

وی در پاسخ به سوال مهر مبنی بر اینکه آیا ترانزیتی با کشورهای همسایه وجود دارد، گفت: برای همسایگان خط لوله‌ای برای انتقال نفت خام و فرآورده‌های نفتی وجود ندارد و زمانی که انتقال فرآورده‌های نفتی صورت می‌گرفت به وسیله نفت کش بوده است.

این مقام مسئول در پاسخ به سوال دیگر مهر مبنی بر اینکه چه میزان صرفه جویی از طریق انتقال نفت خام و فرآورده‌های نفتی به خطوط لوله صورت می‌گیرد، خاطر نشان کرد: میزان هزینه صرفه جویی یک‌میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار است که تقریباً ۹.۵ برابر است، زیرا عددی که انتقال می‌دهیم بسیار ناچیز و ۷۰ تومان است که این انتقال با نفت کش ۹ تا ۱۰ برابر می‌شود.

ادامه دارد…

کد خبر 6094284 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • 90 درصد «ناریا» با محوریت یک شهید هسته‌ای تصویربرداری شد
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • معلمان منشا هر تحولی در جامعه هستند
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز خسارات ناشی از کم‌آبی
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان