Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@04:11:22 GMT

آب به خانه های اهالی روستای بحرانی گزکوه بازگشت

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۰۷۳۱۴

آب به خانه های اهالی روستای بحرانی گزکوه بازگشت

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان فاروج گفت: گزکوه، بزرگترین روستای بحرانی شهرستان بود که بعد از ۶ ماه با کف شکنی چاه قدیمی، به آب رسیدیم و از روز دوشنبه ششم اسفندماه آب به خانه های اهالی بازگشت.

حسین حارث آبادی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: از حدود ۶ ماه پیش به علت خشک شدن کامل چاه آب شرب؛ پمپ خاموش بود و مردم، نیاز آبی خود را از محل استخر وسط روستا و آب حمل شده با تانکر سیار تامین می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه با توجه به مقاومت مالکان برای کف شکنی چاه قدیم، مجوز تغییر محل و حفر چاه در جای جدید اخذ شد، افزود: عملیاتی شدن حفر چاه جدید از مرداد تا دی ماه به طول 100 متر عملیاتی شد که به آب نرسید.

 

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان فاروج افزود: در سال 95 که چاه کشاورزی در روستا حفر شد، چاه آب شرب در سال 96 خشک شد و وجود مشکلات ناشی از بی آبی، زمینه ساز موافقت مالکان برای کف شکنی چاه قدیمی روستا شد.

 

حارث آبادی گفت: کف شکنی از 20 دی ماه و در چاهی که عمق اولیه آن 25 متر بود، آغاز شد و در 85 متری به آب رسیدیم.

 

وی با بیان اینکه آبدهی چاه مناسب بوده و از ساعت 9 صبح روز دوشنبه گذشته آب به لوله منازل اهالی بازگشته است، بیان کرد: هزینه حفر چاه جدید و کف شکنی چاه قدیم سه میلیارد ریال بوده که برای برطرف شدن بحران آب در روستای گزکوه از ظرفیت یک خیر هم استفاده شده است.

 

حارث آبادی با اشاره به برطرف شدن مشکل بی آبی روستا گفت: از روز دوشنبه حمل آب روزانه سه سرویس به روستای گزکوه نیز متوقف شده است.

 

 گزکوه یکی از روستای های بخش خبوشان است این بخش به مرکزیت شهر تیتکانلو افزون بر 15 هزار نفر جمعیت دارد که در 21 روستا و آبادی سکونت دارند.

پایان پیام/640

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان ظریف بیانیه گام دوم انقلاب استان بوشهر حضرت زهرا س استعفای ظریف دولت شبستان مجلس کرمان شهرستان فاروج آبرسانی با تانکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد

محمد مطهری  گفت:با تبدیل این روستا به شهر تعداد شهر‌های شهرستان شبستر به تعداد ۱۲ شهر رسید که در سطح کشور یک شهرستان منحصر به فرد از نظر کمیت شهر‌ها می‌باشد.

وی افزود:نظرلو در دهستان میشو جنوبی و بخش صوفیان شهرستان شبستر قرار گرفته و بیش از ۴ هزار نفر جمعیت دارد.

وی عنوان کرد:مردم نظرلو شغل اصلی شان کشاورزی بوده و از مردمان تلاشگر خطه آذربایجان می‌باشند و محصول اصلی این روستا در کشاورزی گوجه فرنگی می‌باشد که همه ساله به سراسر کشور صادر می‌شود.

فرماندار شبستر خاطرنشان کرد:امیدواریم با همکاری مردم و تلاش مسئولین شهری و شهرستانی شاهد توسعه بیش از پیش نظرلو یکی از قطب‌های کشاورزی شهرستان شبستر باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • ۳۲۰۰مترمربع از معابر روستای ابیانه سنگ‌فرش شد
  • ناآرامی‌ها در ارمنستان به دنبال واگذاری ۴ روستا به جمهوری آذربایجان
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان