Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان در سال ۲۰۱۶ گفت: در جام دانکلوف کشتی راحت تری با حریف آمریکایی می‌گیرم که حتما به مبارزه بعدی‌ام با او در مسابقات رسمی کمک خواهد کرد. ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

مصطفی حسین‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص حضورش در جام بین المللی دانکلوف بلغارستان اظهار داشت: حدود یک ماه است که تمرین می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آمادگی شاید 50 درصدی به این جام می‌روم و از شکست هم واهمه‌ای ندارم. تورنمنت‌ها برای محک خوردن است. می‌روم که آنجا کشتی بگیرم و وضعیتم را بسنجم.

وی با اشاره به اینکه همه مدعیان جهانی وزن ٧٤ کیلوگرم قرار است در بلغارستان کشتی بگیرند، تصریح کرد: اینجور که گفته شده غیر از سیراکوف که مدال طلای جهان را گرفته و گفته می‌شود می‌خواهد در جام جهانی روی تشک برود، همه مدعیان و نفرات برتر جهانی اخیر می‌خواهند در جام دانکلوف کشتی بگیرند. برخی کشورها هم با دو، سه کشتی گیر در هر وزن می آیند. به نظرم این جام در صورت حضور این مدعیان، با سطح کیفی مسابقات جهانی هم برابری می‌کند.

حسین‌خانی که در جهانی 2018 بوداپست با نتیجه بسیار نزدیکی شکست مقابل جردن باروس آمریکایی را تجربه کرد در خصوص احتمال رویارویی دوباره با این کشتی گیر در بلغارستان گفت: من و او یک بار با هم کشتی گرفته ایم که با اختلاف کمی به او باختم، اینجا صددرصد کشتی راحت‌تری با او می‌گیرم و البته مبارزه با باروس در یک تورنمنت، حتما به مبارزه بعدی ام با او در مسابقه ای رسمی کمک خواهد کرد.

تلاش برای ورود یک فرد «سیاسی - ورزشی» به انتخابات فدراسیون کشتی



انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد

دیدار تابستان امسال بین جیک پل، یوتیوبری که بوکسور شد و مایک تایسون، قهرمان سابق جهان، مهر تایید خورده تا رسما به عنوان یک مبارزه حرفه‌ای انجام شود. این به این معنی است که نتیجه مسابقه که قرار است در ۲۰ ژوئیه در تگزاس برگزار شود، در سابقه هر دو آنها ثبت خواهد شد.

زندگی حرفه‌ای تایسون که اخیرا در سال ۲۰۲۰ در یک مسابقه نمایشی شرکت کرد در سال ۲۰۰۵ به پایان رسید. او سه هفته قبل از رویارویی با پل، ۵۸ ساله خواهد شد.

در عین حال پل در دهمین مبارزه حرفه‌ای خود در ماه مارس توانست رایان بورلند را شکست دهد. تایسون اولین بوکسور سنگین وزنی بود که عناوین دبلیو بی‌ای، دبلیو بی‌سی و آی‌بی‌اف را به طور همزمان در سال ۱۹۸۷ به دست آورد، اما دوران سلطنت او به عنوان قهرمان در همه این دسته‌ها در سال ۱۹۹۰ با شکست در برابر باستر داگلاس که یکی از بزرگترین حوادث غیرمنتظره تاریخ بوکس بود، پایان یافت.

 پل در ۹ مبارزه از ۱۰ مبارزه خود، عمدتا در برابر مبارزان سابق یو اف سی به پیروزی رسیده است. تنها شکست او در برابر تامی فیوری، بوکسور سنگین وزن بریتانیایی در فوریه ۲۰۲۳ بود.

منبع: هفت صبح

tags # بوکس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • جام سرکیسیان ارمنستان از برنامه‌های کشتی آزاد خارج شد
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی