Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@08:16:05 GMT

دختران و بانوان موفق تالش تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۰۸۲۵۳

دختران و بانوان موفق تالش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا در آئین تجلیل از دختران و بانوان موفق و فعال تالش که عصر سه شنبه به همت ستاد کوثر این شهرستان با حضور جمع زیادی از خانواده ها و مسئولان در سالن ورزشی تختی تالش برگزار شد، مولودی خوانی، موسیقی محلی و مسابقه فرهنگی برگزار و به 45 شرکت کننده دارای نام و القاب حضرت فاطمه (س) هدیه داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بسیج حوزه خواهران، سپاه، شهرداری و شورای اسلامی شهر تالش در ترتیب و تدارک این آئین مشارکت کرده بودند و سخنرانان با شرح فضایل و مکارم حضرت زهرا (س)، روز زن را گرامی داشتند.
حجت الاسلام امین نقدی امام جمعه تالش حضرت زهرا (س) را الگوی کامل بانوان مسلمان و متعهد دانست و بر تأسی از رفتار و کردار آن بزرگوار در جامعه تاکید کرد.
آئین های مشابهی بمناسبت گرامیداشت روز زن در برخی مساجد، حسینیه ها و بقاع متبرکه تالش با حضور شهروندان و جمعی از گردشگران برگزار شد.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
7106 / 7124 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف استان گیلان امام جمعه خانواده شورای اسلامی شهر مسلمان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم دختران کبدی کار قمی‌ها با برتری ۵۸ بر ۱۶ برابر تهران و پیروزی ۴۵ بر ۲۶ بر اصفهان به عنوان صدرنشین به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات رسیدند و راهی مرحله نهایی شدند.

ثنا حیدری، حنانه ابهری، فاطمه زهرا خمسه، حنانه بختیاری فرد، فائزه مرادی، نادیا امینی افشار، نرگس پناه زاده، فاطمه بیگدلو، زهرا دینی، آیسانا شاه آبادی، پریا فرجی و محدثه آدینه ۱۲ دختر کبدی قم در این رقابت‌ها هستند که با مربیگری زهرا فلاح و سرپرستی آناهیتا آزادی اواسط اردیبهشت در دور نهایی به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت