Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:29:21 GMT

مدافع PSG: دیوانه‌وار بازی می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۰۸۵۰۴

بازیکن بلژیکی پاری سن ژرمن به ستایش از توماس توخل پرداخت و از تغییرات اساسی سبک بازی تیمش سخن به میان آورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن با توماس توخل در تمام رقابت‌ها عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

تیم پاریسی در جام حذفی با وجود غیاب فوق ستاره‌های گران قیمت خود توانست با سه گل دیژون را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توماس مونیه، مدافع بلژیکی پاری سن ژرمن گفت: دستورات کادر فنی را به خوبی در میدان اجرا می‌کنیم. فوتبال هجومی را در دستور کار خود قرار می‌دهیم. تیم ما با تیم دوران اونای امری بسیار فرق کرده است. انگیزه ما مثل سگ‌های درنده شده است و می‌خواهیم دیوانه‌وار برابر هر تیمی حمله کنیم. می‌خواهیم که همه تیم‌ها از ما بترسند و فوتبال هجومی را در هر شرایطی داشته باشیم.

او ادامه داد: تا سال ۲۰۲۰ با پاری سن ژرمن قرارداد دارم. عاشق شهر پاریس هستم. وقتی فوتبالم را آغاز کردم اصلاً پیش بینی نمی‌کردم در چنین تیم بزرگی بازی کنم. از هیچ چیزی شکایت ندارم. در پاری سن ژرمن همه انگیزه بازی کردن دارند و ۱۰۰۰ درصد توان خود را به کار می‌گیرند. از حضور در تیمم لذت می ‌برم و برای درخشش انگیزه بسیار بالایی دارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو دفاع وسط سرخپوشان، گئورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان دو بازیکنان ممتاز و موثر برای پرسپولیس محسوب می‌شوند و درخشش آنها همواره الهام بخش دیگر بازیکنان این تیم است.

کنعانی‌زادگان که در این بازی در پست همیشگی خود بازی می‌کرد و مقابل حمله‌وران نساجی آنقدرها هم به دردسر نیفتاد، در پایان مسابقه با سوت داور این چنین به شادی برخاست.

او در ابتدا سمت علیرضا بیرانوند رفت و خوشحالی‌اش را با او تقسیم کرد و سپس طرف هواداران پرسپولیس حاضر در ورزشگاه وطنی را گرفت و در نهایت با نشان دادن آسمان به نوعی پیغام خود را به عکاسان حاضر در گوشه و کنار ورزشگاه وطنی رساند که لطفی پشت پیروزی پرسپولیس در ورزشگاه وطنی بوده است.

مسابقه‌ای که قرمزها با یک یار کمتر موفق به پیروزی در آن شدند. آن هم در شرایطی که حتی در مسابقه یازده به یازده هم به نظر می‌رسید نساجی شانس زیادی برای متوقف کردن پرسپولیس دارد.

عکس‌ها: معین نادری

دیگر خبرها

  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس