Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس شواری اسلامی با اختصاص ۷ هزار میلیارد ریال برای پیشگیری، آمادگی و مقابله با حوادث، سوانح و بحران‌ها به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مواففت کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه) بند الف تبصره ۱۳ لایحه بودجه را بررسی کرده و آن را به تصویب رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به موجب این بند در اجرای بند «م» ماده ۲۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت معادل ۷ هزار میلیارد ریال از محل منابع ماده ۱۰ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب ۲۷/ ۱۱/ ۱۳۸۰ با اصلاحات و الحاقات بعدی و از محل منابع ماده ۱۲ قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور مصوب ۳۱/ ۲/ ۱۳۸۷ برای خرید و تأمین حداقل سه فروند بالگرد و تجهیزات امداد هوایی نوسازی، بازسازی، خرید و احداث پایگاه‌های امداد و نجات و انبارهای اضطراری خودروهای امداد و نجات و سایر تکالیف مندرج در قانون اساس نامه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مصوب ۸/ ۲/ ۱۳۶۷ و اصلاحات بعدی آن به منظور پیشگیری و آمادگی و مقابله با حوادث، سوانح و بحرانها در اختیار جمعت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرد تا مطابق اساس نامه خود به مصرف برسانند.

سازمان برنامه و بودجه کشور و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مکلف است گزارش اجرای این جزء را در مقاطع سه ماه به کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات، بهداشت و درمان، امور داخلی کشور و شوراها و عمران مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

در جزء ۲ این بند آمده است: در اجرای بند ۱ ماده ۱۷ قانون اساس نامه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ۴۲ درصد از درآمد ردیف ۱۶۰۱۵۷ به جز درآمد حاصل از تعویض سندهای مالکیت (تک برگی) موضوع ردیف درآمدی ۱۴۰۱۴۱ و ماده ۱۵ قانون جامع حدنگار (کاداستر) کشور مصوب ۱۲/ ۱۱/ ۱۳۹۳ به عنوان درآمد اختصاصی جمعیت هلال احمر ذیل ردیف ۱۳۱۰۰۰ اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بودجه 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر ایران عضوی فعال و تلاشگر است

به گزارش خبرگزاری مهر، کیت فوربس، رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر در پیامی‌به هلال احمر ایران، فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را تبریک و جمعیت هلال احمر ایران را عضوی فعال و تلاشگر قلمداد کرد.

در متن پیام کیت فوربس آمده است:

رئیس، دبیرکل و همکاران و داوطلبان محترم جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران؛ هفته بزرگداشت هلال احمر و صلیب سرخ زمانی است برای تفکر مجدد و اندیشیدن به اهداف و راه‌هایی که طی شده و مقرر است برای ساخت فردایی بهتر برای زیستن مسالمت‌آمیز انسان‌ها به سمت آن حرکت کنیم. این بزرگداشت همچنین یادآور فداکاری‌ها و ایثارگری‌های تمامی‌کسانی است که در هموار ساختن این مسیر تلاش کردند و به مسیر خود یقین و باور داشتند.

هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و کارکنان و داوطلبان آن به عنوان یکی از اعضای فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر همواره به عنوان عضوی فعال و تلاشگر در عرصه‌های مورد نیاز حاضر بوده و اقدامات خود را به بهترین شکل ممکن به انجام رسانده است. از این رو لازم است مراتب تقدیر و تشکر و تبریک خود را از اقدامات و همکاری‌های مستمر و پیگیری شما و همکارانتان اعلام دارم.

لازم است در شروع سال جدید کاری تمامی جمعیت‌های ملی بار دیگر با تکیه بر اهداف و آرمان‌های نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر سالی به دور از جنگ و قحطی و سراسر آرامش و امنیت را برای تمامی انسان‌ها به ویژه مردم غزه آرزو دارم.

خواهشمندم مراتب تقدیر و تشکر اینجانب را به تمامی همکاران آن جمعیت ابلاغ کنید.

کد خبر 6100649

دیگر خبرها

  • هلال احمر ایران عضوی فعال و تلاشگر است
  • جذب ۲۴۵ نیرو در هلال‌احمر استان کرمانشاه
  • لجستیک هلال احمر استان کرمان به‌روزرسانی شد
  • مشارکت مردم در حوادث با هلال‌احمر بی‌نظیر است / فعالیت ۳ میلیون داوطلب
  • جمعیت هلال احمر یک ارگان مردم‌نهاد برای تسکین آلام بشری در حوادث
  • مشارکت مردم در حوادث با هلال‌احمر بی نظیر است/ فعالیت ۳ میلیون داوطلب در هلال احمر
  • افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان
  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید