Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دستورانی صبح چهارشنبه در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان سمنان به میزبانی سالن جلسات غدیر استانداری ضمن بیان اینکه صدور کارت حمایت تحصیلی برای نوآموزان محروم از تحصیل اتباع دوره پیش‌دبستانی در حال انجام است، ابراز داشت: این اقدام در راستای برخورداری همه کودکان به‌ویژه دانش آموزان اتباع خارجی که به صورت قانونی در استان ساکن هستند صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه سمنان خوشبختانه از نظر شاخص باسوادی در زمره سه استان برتر کشور قرار دارد، اضافه کرد: این استان در بسیاری از رتبه‌ها شامل کنکور، نرخ باسوادی، موفقیت‌های دانش آموزان در زمینه علمی و ورزشی، فعالیت‌های فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی حائز عناوین برتر کشوری است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان بابیان اینکه حسب دستور استاندار سمنان برای ساماندهی املاک اقدام شده است، ابراز داشت: امیدواریم سال تحصیلی جدید با استانداردسازی سیستم های گرمایش و سرمایش، همچنین تبدیل به احسن، بازسازی و نوسازی مدارس شرایط مطلوب برای تعلیم و تربیت دانش آموزان استان فراهم شود.

دستورانی در ادامه تصریح کرد: پیگیری لازم برای شناسایی مدارسی که قابلیت تغییر کاربری دارند انجام‌شده است تا از محل فروش آنها برای ساخت مدارس جدید در سطح استان اقدام شود.

وی بابیان اینکه به‌طور میانگین یک‌سوم مدارس استان سمنان تخریبی و نیازمند بازسازی و نوسازی هستند، اضافه کرد: با این دستور استانداری سمنان انتظار می‌رود که بتوان برای مدارسی که از استحکام کافی برخوردار نیستند و نیازمند مرمت هستند اقدامات مناسب‌تری انجام دهیم.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان همچنین افزود: در راستای تکریم و تجلیل از مقام شامخ معلمان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت، اقدامات لازم در خصوص تعمیم برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه نکوداشت مقام معلم صورت خواهد گرفت.

کد خبر 4553812

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش وپرورش سمنان استانداری سمنان شورای آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد فاضلی جامعه شناس: خیلی بیل‌زن هستید زمین خودتان را را بیل بزنید

محمد فاضلی جامعه‌شناس خطاب به روسای دانشگاه‌هایی که برای بورسیه‌ کردن دانشجویان معترض آمریکایی اعلام آمادگی کردند، توییتی منتشر کرد.

فاضلی طی این توییت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

دو سه رئیس دانشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند به دانشجویان معترض آمریکایی، بورسیه بدهند! یکی به این‌ها بگوید خودمان کلی دانشجوی محروم از تحصیل، و با احکام تعلیق از یک تا چند ترم داریم. خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید و دانشجویان محروم از تحصیل دانشگاه خودتان را دریابید.

دیگر خبرها

  • روسیه مجوز استفاده از عکس محجبه در پاسپورت اتباع مسلمان را صادر کرد
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • ثبت کد ارسالی برای استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی
  • محمد فاضلی جامعه شناس: خیلی بیل‌زن هستید زمین خودتان را را بیل بزنید
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • همه چیز درباره رمز کارت سوخت
  • پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا به صورت رایگان و با تمام امکانات در ایران
  • مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم
  • توصیه‌هایی به داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی