Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ مجمع انتخابات هیأت بسکتبال استان کردستان با حضور رئیس فدراسیون و اعضای مجمع روز جمعه 10 اسفند ماه رأس ساعت 15 در سنندج برگزار می شود.

این مجمع به صورت تک کاندیدا و در سالن اجتماعات مرکز توانبخشی سازمان بهزیستی شهرستان سنندج برگزار خواهد شد و سید صباح قریشی پس از گذشت سه ماه از دوران سرپرستی برنامه های چهار ساله خود را برای جلب اعتماد مجمع ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در مجمع انتخابات هیأت بسکتبال کردستان 18 نفر اعضاء حضور دارند و پس از اعلام برنامه های نامزد، رأی خود را برای انتخاب رئیس هیأت استان به صندوق خواهند انداخت.   این مجمع به ریاست سید رامین طباطبایی رئیس فدراسیون و نایب رئیسی حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال مجمع انتخابات هیات بسکتبال استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش «دین، سلامت و کمک‌های بشر دوستانه» از سوی بنیاد بین‌المللی پزشکان مسلمان و محب اهل بیت (ع) مرتبط با مجمع جهانی اهل بیت (ع)، با حضور میهمانان برجسته کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود.

این همایش با حضور حجت الاسلام والمسلمین رمضانی دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت، کنعانی سخنگوی وزارت خارجه، حجت الاسلام ابوالقاسم دولابی مشاور رییس جمهور در امور روحانیت برگزار خواهد شد.

این همایش فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ در سالن همایش‌های دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران واقع در بلوار کشاورز نبش خیابان قدس برپا خواهد شد.

کد خبر 6096955 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کردستان برگزار شد
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری