Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، هادی محمودنژاد در مراسم افتتاح شبستان حضرت زهرا(س) در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: این پروژه در مساحت بیش از هزار و 200 متر مربع طی چهار سال احداث شده است.

معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) بیان داشت: این صحن می تواند کمک بسیاری در استقبال از زائران و پذیرایی از آنها را به ما بکند و امیدواریم در عید نوروز این اتفاق مهم رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در دهه های اخیر اگر چه عرصه حرم 10 برابر شده است، اما از سوی دیگر نیز باید بدانیم که جمعیت زائران نیز هر سال در حال افزایش است و باید در راستای توسعه این حرم ها بکوشیم.

محمودنژاد تاکید کرد: کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی شبستان امام علی(ع) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) نیز انجام شد که در مجاورت شبستان حضرت زهرا(س) احداث می شود.

معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) گفت: یکی از برنامه های ما طراحی، طرح جامع حرم مطهر بود که در دستور کار قرار گرفت که با بهره گیری از نظرات متخصصات به نتایج مطلوبی در این امر رسیده ایم.

وی تاکید کرد: این سند به منظور اینکه یک سند بلند مدت برای حرم مطهر ترسیم کنیم طراحی شده که رونمایی می شود.

محمودنژاد گفت: از جمله ویژگی های این سند این است که طرح به عنوان یک طرح جامع شهر مقدس قم در دستور کار بوده و هماهنگی لازم را داشته باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اهل بیت حرم مطهر حرم مطهر حضرت معصومه حضرت زهرا حضرت فاطمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: ۱۳۵ مصوبه در قالب ۱۸۱ طرح شامل ۹۰ فضای روباز و ۲۲ فضای سرپوشیده روستایی و ۲۴ فضای روباز و ۴۵ فضای سرپوشیده شهری در این سفر‌ها به تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان رسیده است.

بیرامی اضافه کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای این طرح‌ها ۷ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که برای ۲۰ شهرستان تمهید و اجرایی شده است.

وی ادامه داد: از حدود ۵۰۰ هزار مترمربع فضای ورزشی اضافه‌شده در آذربایجان‌غربی، ۲۸۰ هزار مترمربع در حوزه تکمیل طرح‌های نیمه تمام بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: ۷ پروژه برای محلات کم برخوردار در قالب مصوبات محرومیت‌زدایی با اعتبار بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال شامل دو فضای روباز و ۵ فضای سرپوشیده به مساحت بیش از ۷ هزار مترمربع نیز در دست اجرا است.

به گفته بیرامی، همچنین در سفر رئیس‌جمهور هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۲۶ پروژه ورزشی سرپوشیده و ۱۹ فضای ورزشی روباز مصوب شده که از این میزان هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان