Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@01:48:23 GMT

همایش ملی زیست شناسی در ساری آغاز شد/ ارسال ۲۴۰ مقاله

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۰۹۲۹۵

همایش ملی زیست شناسی در ساری آغاز شد/ ارسال ۲۴۰ مقاله

به گزارش خبرنگار مهر،حجت الاسلام محمود شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه پیام نور مازندران صبح چهارشنبه در مراسم افتتاحیه همایش ملی زیست شناسی با بیان اینکه سومین همایش ملی زیست شناسی دانشگاه پیام نور با محوریت فناوری های نوین، صنعت و اقتصاد به مدت دو روز برگزار می شود اظهار داشت: دوره های اول و دوم این همایش در دانشگاه های پیام نور گیلان و تهران برگزار شده و این بار مازندران میزبان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآفرینی و اشتغال از رویکرهای مهم دربرگزاری این همایش به شمار می رود که مهمترین کارکردهای علوم زیستی، صنایع غذایی و دارویی ومحیط زیست را مورد توجه قرارمی دهد و امیدواریم به دستاوردهای علمی خوبی منجر شود.

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران با بیان اینکه در برگزاری این همایش با استقبال پژوهشگران و اعضای هیات علمی دانشگاه ها مواجه شدیم، گفت: بیش از ۲۴۰ عنوان مقاله از سوی حدود ۲۰۰ پژوهشگر در سامانه ثبت شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در حاشیه برگزاری این همایش، کارگاه هایی در زمینه زیست شناسی دائر می شود، تصریح کرد: برگزاری کارگاه ویژه دبیران زیست شناسی آموزش و پرورش  از مهمترین کارگاه هایی است که در بخش جنبی همایش برنامه ریزی شده است.

کد خبر 4553883

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور زیست شناسی ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، خان طومان نماد مازندرانی ها است، مردانی که رفتند تا امنیت را برای کشور فراهم کنند. حماسه سازی این غیور مردان، برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی می باشد. به همین منظور مراسم هشتمین سالگرد شهدای خان‌طومان در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلای مازندران برگزار شد.  

محمدحسین رمدانی گزارش می دهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تهران و قم میزبان همایش دین‌، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • تلنگری جامعه‌شناختی به بحران آب
  • مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • بازدید استاندار مازندران از ورزشگاه ماهفروجک ساری
  • بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر