Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،سورنا ستاری به همراه استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین از چند طرح شاخص مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، پارک انیماترونیک، آغازگرهای پراکسیدی، هیدرو پراکسیدی، دستگاهdata acquisition، بازیافت پسماندهای الکترونیک، حس گرهای میکروفلوییدی، دستگاه آزمون بالچ، خانه هوشمند، آبیاری هوشمند و دستگاه پسته‌شکن بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز کارآفرینی دانشگاه از سال ۱۳۸۹ راه‌اندازی شده و هدف آن، آموزش مهارت‌های کارآفرینی برای دانشجویان، ایجاد فن بازار برای فن‌آوران و مخترعان، حمایت از طرح های کسب و کار فارغ‌التحصیلان جهت گسترش فرصت های کارآفرینی در استان است.

پروژه‌هایی همچون هواپیمای عمود پرواز، طراحی و ساخت کوادراتور، انواع روبات ها، توربین بادی، دستگاه‌های بیومکانیکی، پروژه طراحی جمع کننده توان بسامد رادیویی و پیاده سازی نمونه برداری مبتنی بر حسگری فشرده از جمله دستاوردهای این مرکز است و اکنون ۱۲ شرکت دانش بنیان، پنج هسته دانش بنیان و چهار تیم دانشجویی و در مجموع ۲۰ مجموعه نوآور و دانش بنیان در آن مستقر شده و فعالیت می‌کنند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و شرکت در دهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان از دیگر برنامه‌های سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان قزوین است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امام خمینی توربین بادی رشد معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید عمومی مردم، مدیران و کارشناسان همراه با خانواده از رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان

جمعه چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در آخرین روز از برگزاری رویداد ملی حمل‌و گنقل دانش‌بنیان بازدید عمومی مردم، مدیران و کارشناسان همراه با خانواده از این رویداد ملی و نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در محل دانشگاه صنعتی اصفهان انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین رویداد ملی و نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان که از ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز شده بود، فردا ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

همزمان با آخرین روز از برگزاری این رویداد مهم مردم، مدیران و کارشناسان می‌توانند به همراه با خانواده از این رویداد ملی و نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان بازدید نمایند.

به دنبال این موضوع شهروندان، مدیران و مسئولان می‌توانند با تجهیزات حمل و نقل هوشمند، وسایل نقلیه برقی و ایستگاه‌های شارژ آشنا شوند، همچنین می‌توانند سوار شدن بر وسایل حمل و نقل پاک، اسکوتر برقی، دوچرخه برقی، موتورسیکلت برقی، تاکسی برقی و اتوبوس برقی را تجربه کنند..

ساعت بازدید از این نمایشگاه ۹ الی ۱۲ و مکان: آن دانشگاه صنعتی اصفهان، سالن شماره ۲ تربیت بدنی است.

کد خبر 750223

دیگر خبرها

  • بازدید عمومی مردم، مدیران و کارشناسان همراه با خانواده از رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • ۴ حوزه فناوری مهم برای ترویج کارآفرینی و دانش بنیان در میان دانشجویان
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • فریاد افغانستان افغانستان در فرودگاه امام خمینی!
  • حسینیه امام خمینی(ره) حال و هوای کلاس درس گرفت
  • تمرکز ویژه استان اصفهان بر تکمیل زنجیره ارزشی صادرات‌ محور
  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز