Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاوید عیدانی روز چهارشنبه به ایرنا افزود:‌ ساعت 30دقیقه بامداد روز گذشته وقوع تصادف بین سواری پیکان و تانکر حمل سوخت بنزین که دراثر شاخ به شاخ اتفاق افتاد باعث کشته شدن راننده پیکان، زخمی شدن سرنشینان و مجروح شدن سرنشین تانکر حمل سوخت شد.
وی اضافه کرد: واژگونی تانکر حمل سوخت دراثر این برخورد، تصادف را درمعرض بحران انفجار قرارداده بود که خوشبختانه با تلاش 10ساعته فرماندهی ومامورین پلیس راه یزد طبس، مدیریت و پرسنل اداره راه خرانق و پرسنل بحران شرکت توزیع نفت استان با اعزام جرثقیل به محل حادثه ، نسبت به پیشگیری از بحران و مدیریت سانحه اقدام شد و تانکر حادثه دیده تخلیه ومنتقل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول ستاد مدیریت بحران بخش خرانق با تقدیر از تلاش های صورت گرفته ازسوی مدیریت بحران استانداری و سایر بخش های تلاشگر برای جمع آوری این تصادف بویژه هلال احمرو اورژانس بین راهی خرانق، پلیس راه یزد طبس، اداره راه خرانق، مدیریت توزیع نفت استان و بقیه عوامل دست اندرکار، علت وقوع این تصادفات را علاوه بر بی دقتی و قصور رانندگان، عدم استاندارد مسیر پرتردد جاده یزد به طبس عنوان نمود.
عیدانی خواستار تسریع در اجرای عملیات 2 بانده سازی این مسیر و اتمام و بهره برداری از 12کیلومتر آسفالت شده برای کاهش بار ترافیک و تسهیل تردد دراین محور شد.
روستای خرانق مرکز این بخش در 85 کیلومتری شرق اردکان قرار دارد و مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان هم در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف بنزین پلیس راه تصادف مدیریت بحران یزد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۹۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند | سامانه جدید روزهای آینده معرفی می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی سیدهاشمی در پاسخ به پرسشی در مورد اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت، گفت:‌ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند و این یعنی چه مالکان خودروهای نوشماره و چه خودروهای دیگری که نیازمند کارت سوخت المثنی باشند، باید کارت سوخت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا خاطرنشان کرد: برای امنیت درخواست صدور کارت سوخت، تا زمانی که این اقدام در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می‌شود مشکلی وجود ندارد، چراکه از اطلاعات کاربر کاملا محافظت می‌شود.

نحوه درخواست صدور کارت سوخت از اردیبهشت تغییر می کند

وی با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است، گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی‌های لازم انجام شده و بررسی های لازم انجام شده است و به جمع بندی خوبی رسیدیم و در نهایت در چند روز آینده این سامانه آماده و معرفی می‌شود که درپی آن روند صدور کارت سوخت نیز تسریع می‌شود.

هاشمی ادامه داد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و فراجا صرفا اطلاعات را با آنها تبادل می‌کند؛ یعنی هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست خود برای صدور کارت سوخت را ثبت می‌کند اطلاعاتش اخذ شده و برای پلیس ارسال می‌شود و پلیس این اطلاعات را بررسی و صحت سنجی کرده و پس از آن تایید یا عدم تایید را به این سامانه اعلام می‌کند.

کد خبر 848644 برچسب‌ها سوخت - بنزین (کارت سوخت هوشمند) سوخت - بنزین (سهمیه‌ بندی) خبر مهم فراجا

دیگر خبرها

  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند | سامانه جدید روزهای آینده معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان