Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@20:18:09 GMT

غایب بزرگ لیست تیم امید

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۱۰۲۹۵

به گزارش پارس نیوز، 

رضا شکاری که در جام جهانی زیر 20 سال در سال 2017 دروازه تیم های زامبیا و پرتغال را باز کرده است در تیم امید هم می تواند یکی از مهره های کلیدی باشد اما در ماه های اخیر به بهانه اینکه تمرینات و بازی های تیم امید در تاریخ فیفا دی برگزار نمی شده در اردوی تیم روبین بود و بر اساس اعلام رسمی باشگاه رضا شکاری تنها در روزهای فیفا می تواند اردوی تیم را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیا برای بازی های رسمی رضا شکاری به اردوی تیم امید دعوت می شود یا به دلیل عدم حضور او در تمرینات آماده سازی و هماهنگی کرانچار قید او را زده است؟ این ها سوالاتی است که تا چند روز دیگر پاسخ آن روشن می شود. کرانچار برای اردوی جدید تیم امید 30 بازیکن را لیست کرده است که از این جمع دست کم باید 7 نفر خط بخورند و اگر رضا شکاری در لیست نهایی باشد تعداد خط خورده ها به 8 بازیکن خواهد رسید.

 

 خبر تازه از اردوی تیم امید اینکه تیم ویتنام برای انجام بازی با شاگردان کرانچار به تهران سفر می کند. اردنی ها هم قرار است به تهران بیایند و در ماه اسفند با تیم امید ایران بازی کنند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جام جهانی پرتغال فیفا ایران بازی پرتغال ترکمنستان عراق یمن پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۰۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی فصل خوب و آرامی را در هوادار سپری کرده است. او از ابتدای فصل در ترکیب اصلی بنفش‌ها حضور داشت و در ۲۵ بازی متوالی لیگ و حذفی به میدان رفت.

حالا در بازی برابر مس سونگون در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، مسعود شجاعی که رفاقت دیرینه‌ای هم با حقیقی دارد به‌طور کامل به گلر مورد اعتمادش استراحت داده است.

علیرضا حقیقی با انتشار یک استوری برای هم‌تیمی‌هایش آرزوی موفقیت کرد. در این مسابقه آرشا شکوری، گلر تیم ملی نوجوانان فیکس شده است.

دیگر خبرها

  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • تراژدی بنزما: غیبت‌های پرتعداد، حضورهای متوسط!‏
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24