Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - دکتر رضا بزرگی رئیس مرکزآموزشی درمانی آیت ا...خوانساری با اهداء لوح سپاس از  مصطفی فلاح رئیس اداره تاسیسات وتولید و مجیدبیات کارشناس واحد کنترل کیفی آب امور آب و فاضلاب شهرستان اراک به منظور شستشوی مخزن ذخیره آب مرکزآموزشی درمانی آیت ا...خوانساری قدردانی نمود.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، مهندس سعیدسرآبادانی مدیرامورآب وفاضلاب شهرستان اراک دراین خصوص بیان نمود: یکی ازمهمترین اهداف امورآب وفاضلاب شهرستان اراک تامین آب شرب بهداشتی واستاندارد برای مصرف مشترکین  است که با توجه به تجارب این امور در شستشوی مخازن ورعایت استانداردهای لازم و با توجه به درخواست مرکزآموزشی درمانی آیت ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..خوانساری از امور آبفا اراک برای شستشوی مخزن ذخیره آب  مربوطه ، شستشوی مخزن این مرکز توسط اداره تاسیسات تولیدامورآب وفاضلاب شهرستان اراک انجام گردید.



در قسمتی از این لوح آمده است:به این وسیله مراتب سپاس خود را ازتلاش وزحمات ارزشمند وصادقانه شما در راستای شستشوی مخزن آب این مرکزتقدیم می دارم از درگاه ایزدمنان دوام عزت وسلامت ،تداوم حضور وتاثیر در راستای دستیابی به اهداف عالیه ،ارتقای کیفیت زندگی ونشاط ملت شریف وپرافتخار ایران وتوسعه پایدار جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: آب و فاضلاب استان مرکزی آبفا مرکز آموزشی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: با توجه به پیشینه تاریخی بروجرد، باید باید برای حفظ ابنیه و آثار تاریخی آن و همچنین حفظ آثار فرهنگی در شهرستان اقدامات ضروری انجام شود.

عطا حسن‌پور در جریان سفر به شهرستان بروجرد و دیدار با امام جمعه و فرماندار این شهرستان گفت: پس از نشست و بررسی‌های انجام شده مقرر شد تا ساماندهی، ایمن‌سازی، تامین امنیت و نصب دوربین‌های مدار بسته مخزن بروجرد عملیاتی و سپس مخزن ایمن شهرستان راه‌اندازی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اضافه کرد: پس از راه‌اندازی مخزن ایمن، اموال فرهنگی مردم شناسی مربوط به دوران معاصر به بروجرد بازگشته و در محل خود قرار می‌گیرد.

حسن‌پور گفت: همچنین با اقدامات انجام شده امین اموال فرهنگی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شده که پس از تایید و طی کردن آموزش‌های لازم در محل مستقر می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در ادامه سفر به شهرستان بروجرد، ضمن بازدید از بنای تاریخی مسجد امام خمینی (ره)، بیان کرد: این بنای تاریخی با مشکلات و آسیب‌هایی همراه است که مقرر شد با هماهنگی و همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، جهت رفع خطر و مرمت آن اقدام شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • احداث مرکز بستر درمانی شهر مارگون به همت خیر لبنانی
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی