Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در یک دیدار داخلی درباره صحنه دیدار و دست دادن بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران گفت: از دیدن این صحنه اشکهایم جاری شد.

بشار اسد روز دوشنبه در اولین سفر خود به ایران بعد از آغاز بحران در کشورش در سال ۲۰۱۱، در تهران مورد استقبال مقامات عالی کشورمان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این سفر دیداری صمیمانه با مقام معظم رهبری داشت و پس از آن با دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد که این دیدارها بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عربی و بین‌المللی داشت.

براساس سایت"لیبانون دیبایت"، سید حسن نصرالله همچنین در این دیدار داخلی و ویژه با هیئت‌هایی از زنان حزب‌الله لبنان به مناسب ولادت حضرت فاطه زهرا (س) به مسائل دینی پرداخت.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در این دیدار به بحث‌ مسائل سیاسی نپرداخت چرا که این دیدار اساسا ماهیت دینی داشت.

اما او در این دیدار به برخی نمونه‌ها برای محاصره حزب‌الله لبنان به واسطه اعمال تحریم‌ها علیه این حزب اشاره کرد و گفت: عنوان نخست جنگ کنونی خشک کردن منابع مالی، گرسنه نگه داشتن  و محاصره مالی برای تحت فشار گذاشتن مقاومت است.

او ادامه داد: هدف تضعیف ماست و تمام تلاش‌ها و از این قبیل اقدامات با نیت تسلط یافتن برماست. لذا باید ما اراده‌ای برای به چالش کشاندن آنها داشته باشیم.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف بشار اسد رهبر معظم انقلاب زنان سوریه سید حسن نصرالله 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد

رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «نیچروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 751172

دیگر خبرها

  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • ببینید | خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی
  • دیدار کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر انقلاب
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدار کارگزاران حج و زائران بیت‌الله با رهبر معظم انقلاب
  • کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبرانقلاب دیدار می‌کنند
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟