Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، اسكندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس، امروز، 8 اسفندماه در برنامه «نگاه روز» صدا و سیمای این استان گفت: مردم استان فارس با اجرای بیش از 85 پروژه در راه خدمت به اهل بیت(ع) تلاش کرده‌اند؟، ابراز ارادتی خاص به ساحت مقدس ائمه معصومین(ع) داشته باشند و امیدوارند این اقدامات موجب خشنودی قلب نازنین مهدی فاطمه(عج) را فراهم سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینكه افتخار بازسازی و نوسازی عتبات عالیات به برکت خون مطهر شهدا و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است، افزود:‌ در عشق و ارادت مردم از هر قشر و طبقه‌ای نسبت به اهل بیت(ع) و خصوصاً امام حسین(ع) ذره‌ای تردید نیست.
قاسمی در ادامه به برخی از پروژه‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات اشاره كرد و گفت: ساخت صحن مطهر حضرت زهرا(س) در جوار حرم مطهر حضرت علی(ع) یک شاهکار معماری و مهندسی است که توانست در مدت زمان کوتاهی آستان مقدس مولا علی(ع) را به 20 برابر ظرفیت قبلی گسترش دهد.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس اظهار كرد: كار انجام شده در ساخت صحن جدید حرم مطهر امام حسین(ع) کاری شبیه معجزه است که جز با عنایت خاصه حضرت زهرا(س) این کار انجام نمی‌شد.
وی بیان كرد: مردم در سراسر استان فارس می‌توانند با مشارکت در ساخت صحن حضرت زینب(س) در جوار حرم مطهر امام حسین(ع) توشه مبارک برای آخرت خود ذخیره کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي حرم علوي عتبات عاليات فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، همزمان با ۲۵ شوال زائران و دلدادگان اهل‌بیت (ع) در اندوه شهادت رئیس مکتب شیعه به سوگ نشستند و شیفتگاه اهل بیت (ع) به حرم مطهر آمده‌اند تا به پیشگاه مقدس حضرت احمد بن موسی (ع) تسلیت عرض کنند و خود را در غم شهادت جد بزرگوارشان شریک گردانند.
در مراسم سوگواری که با حضور زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در شبستان امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، اکبر افخمی، پیرامون فضایل و مناقب امام جعفر صادق (ع) سخنرانی می‌کند و سیدمحسن رسولی حاج مهدی سلحشور نیز در رثای شهادت این امام همام، به مرثیه سرایی می‌پردازد.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلج فارس
  • نظر فنی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برچیدن سازه سردر صحن شرقی است
  • سند راهبردی شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است