Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی رباتیک جمهوری اسلامی ایران از برگزاری هشتمین جشنواره بین‌المللی رباتیک؛ هوش مصنوعی و اتوماسیون ایران از ۱۱ اسفندماه خبر داد. به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سروش صادق نژاد رئیس کمیته ملی رباتیک جمهوری اسلامی ایران در خصوص هشتمین جشنواره بین‌المللی رباتیک؛ هوش مصنوعی و اتوماسیون کشور گفت: این دوره از جشنواره به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)، همکاری کمیته ملی رباتیک جمهوری اسلامی ایران فیرا و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ۱۱ تا ۱۳ اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کمیته ملی رباتیک جمهوری اسلامی ایران فیرا ادامه داد: این جشنواره در سه بخش مسابقات رباتیک و هوش مصنوعی فیراکاپ آزاد ایران، اولین نمایشگاه صنعتی در حوزه رباتیک، هوش مصنوعی و اتوماسیون و اولین رویداد فناوری و نوآوری کشور در این بخش برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته ملی رباتیک جمهوری اسلامی ایران فیرا ادامه داد: تیم‌های برگزیده از بین ۵۴۲ تیم رباتیک و هوش مصنوعی از کشور‌های جمهوری اسلامی ایران، روسیه، استرالیا، تایوان، چین، آلمان، کره جنوبی، برزیل، مکزیک، ایتالیا، کانادا، اندونزی، ترکیه، افغانستان و لیتوانی برای حضور در این دوره از مسابقات انتخاب شده‌اند.

صادق نژاد با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش برگزار می‌شود، گفت: جشنواره امسال متفاوت‌ترین رویداد این حوزه در کشور است که سعی دارد بخش‌های مختلف آموزش، پژوهش، مهارت و کارآفرینی را به عنوان ارکان اصلی تولید ثروت در کشور با الگوی اقتصاد دانش بنیان در کنار هم قرار دهد.

رئیس اداره انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: اولین رویداد فناوری و نوآوری حوزه رباتیک، اتوماسیون و هوش مصنوعی ایران با هدف ارائه دستاورد‌های فناورانه و نوآورانه کشور در بخش‌های علمی و صنعتی و با حضور دانشگاه‌های برتر کشور از جمله دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تهران، دانشگاه شهید بهشتی تهران، دانشگاه الزهرا (س)، دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی و سایر مراکز رشد دانشگاهی و استارت آپ‌ها و شرکت‌های موفق دانش بنیان کشور برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دستاوردهای فناورانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث

اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی در نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه تانزانیا برگزار می‌شود.

این آئین با حضور بزرگان، علما، شخصیت‌های قرآنی، مراکز علمی آکادمیک و دینی، دانشجویان، طلاب، علاقمندان از مذاهب مختلف توسط نمایندگی جامعه المصطفی در مرکز همایش‌های بین المللی جولیوس نیرره شهر دارالسلام برگزار خواهد شد.

این جشنواره به صورت حضوری و مجازی با حضور قاریان استاد قاسم مقدمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، سعید رحیمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد عیدی شعبان از کشور تانزانیا، استاد جلال معصومی از کشور افغانستان، استاد رجا ایوب از کشور تانزانیا، قاری نوجوان آقای یاسین غلامی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد حسین بوکی از کشور تانزانیا، استاد رضا دوسا از کشور تانزانیا و استاد علی عبدالله از کشور تانزانیا برپا خواهد شد.

تاریخ برپایی اختتامیه جشنواره روز یکشنبه نهم اردیبهشت سال جاری مطابق با ۲۰۲۴/۴/۲۸ از ساعت ۱۴ در محل Julius Nyerere International Convention Centre است.

علاقه مندان می‌توانند از نشانی زیر شاهد پخش زنده این اختتامیه باشند.

یوتیوب:

https://www.youtube.com/live/pV8I9X0IWQE?si=aAMNlL6Cce6_oMKS

یوتیوب:

https://youtu.be/8H2s342gMf4?si=4jjwBD7ZShu0QJcy

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود