Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@17:17:13 GMT

رؤسای ۵ دانشگاه وابسته به وزارت علوم انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۱۱۱۰۹

رؤسای ۵ دانشگاه وابسته به وزارت علوم انتخاب شدند

روسای پنج دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه کمیته تعیین روسای دانشگاه‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این جلسه با موافقت اعضا، "دکتر غلامرضا رضایی" برای ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان، "دکتر حسن رنجبر عسکری" برای تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان، "دکتر رحمت صادقی" برای ریاست دانشگاه کردستان، "دکتر محمدمهدی علویان مهر" برای مسئولیت ریاست دانشگاه صنعتی شیراز و همچنین "دکتر حمید گودرزی افشار" برای ریاست دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شورای عالی انقلاب فرهنگی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در مراسمی با حضور روسای هیئات مذهبی آذربایجان غربی و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، مرتضی ایامی به عنوان رئیس هیئات مذهبی آذربایجان غربی انتخاب شد.

در جلسه‌ای که با حضور روسای هیئات مذهبی آذربایجان غربی و مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در سالن جلسات این اداره کل با موضوع همفکری، هم افزایی و تعالی برنامه‌های ۱۴۰۳ تشکل‌های دینی و انتخاب رئیس شورای هیئات مذهبی استان برگزار شد، پس از رأی گیری اعضای حاضر، مرتضی ایامی به‌عنوان رئیس شورای هیئات مذهبی استان انتخاب شد.

پیش از این خیبر شریفی رئیس شورای هیئات مذهبی استان بود.

دیگر خبرها

  • دکتر طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال کنشگری فعال در عرصه تعلیم و تربیت است
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • همایش روسای شورای‌های اسلامی استان اصفهان آغاز شد
  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد