Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت‌رئیسه مجلس نسبت به پایین بودن حقوق بازنشستگان انتقاد کرد. ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، اسدالله عباسی، نماینده مردم املش در مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه، 8 اسفند) پارلمان در تذکری بر ضرورت حفظ شأن و منزلت مجلس تأکید کرد و گفت: از آقای لاریجانی تشکر می‌کنم که پیشنهاد کردند تا تبصره مربوط به افزایش حقوق در سال آینده برای بررسی‌های بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شود و  مراعا ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد 20 درصدی افزایش حقوق و دستمزد در جلسه غیرعلنی مجلسجزئیات جلسه غیرعلنی مجلس برای افزایش حقوق و دستمزدجلسه غیرعلنی مجلس درباره حقوق و دستمزد

 

وی با بیان اینکه باید درباره حقوق بازنشستگان، به‌ویژه بازنشستگان تأمین اجتماعی و آموزش و پرورش بررسی‌های بیشتری صورت گیرد، اظهار داشت: از رئیس و اعضای کمیسیون تلفیق و سازمان برنامه هم می‌خواهم که این موضوع را در مراکز کارشناسی، به‌گونه‌ای تنظیم کنند که به همه ابعاد آن توجه شود.

نماینده مردم املش در مجلس اضافه کرد: بودجه‌ای که امروز در مجلس می‌بینیم، در حد بضاعت است و نمی‌تواند همه نیازها را برطرف کند. گرانی و تورم باعث شد حقوق‌بگیران و به‌ویژه بازنشستگان، بیشترین زیان را داشته باشند، زیرا کسانی که کار می‌کنند، می‌توانند گرانی‌ها را با اضافه کار جبران کنند اما چنین امکانی برای بازنشستگان فراهم نیست.

به گزارش خبرگزای تسنیم، علی مطهری، نایب رئیس مجلس، که ریاست جلسه را به عهده داشت، در پاسخ به تذکر نماینده املش گفت: باید دقت‌های لازم در این باره انجام و نگرانی‌ها مرتفع شود.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط افزایش حقوق کارمندان اخبار بازنشستگان اخبار حقوق و دستمزد اسدالله عباسی نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: افزایش حقوق کارمندان اخبار بازنشستگان اسدالله عباسی نمایندگان مجلس مجلس دهم افزایش حقوق کارمندان اخبار بازنشستگان اسدالله عباسی نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۱۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد؛ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟

حسین حبیبی از تحویل دادخواست ابطال دستمزد غیرقانونی به دیوان عدالت خبر داد.

به گزارش ایلنا، وی از تحویل دادخواست ابطال بخشنامه مزد خبر داد.

او گفت: (۱۰ اردیبهشت)، دادخواست خود را جهت ابطال بخشنامه دستمزد غیر قانونی سال ۱۴۰۳ به شماره ۲۷۶۷۱۶ شورای‌عالی کار که اعضای کارگری آن‌را امضاء نکرده‌اند، از طریق دفاتر خدمات قضایی به دیوان عدالت اداری تحویل دادم.

حبیبی افزود: امیدوارم دیوان عدالت اداری مصلحت اندیشی را کنار گذاشته و وفق مواد ۱ و ۱۰ قانون دیوان عدالت اداری ضمن ابطال بخشنامه ۲۷۶۷۱۶ رایی شایسته مبتنی بر عدالت صادر کند.

دیگر خبرها

  • حقوق بازنشستگان ۳۵ درصد افزایش یافت
  • ویدیو/ خبر خوش دولت برای بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • فیلم| حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد؛ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است