Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره خوشنویسی یاس یاسین یکی از بزرگترین رخدادهای هنری جهان اسلام به شمار می رود.

سید عباس صالحی  در پیامی به مراسم رونمایی از فراخوان جشنواره بین المللی خوشنویسی یاس یاسین در مشهد افزود: اهتمام عاشقانه دلدادگان مکتب فاطمی را به نظاره نشسته ایم تا به حظ وافر دریابیم برکت، عظمت و نیک منظری تلالو کلک و دوات را بر مدار سیره پر عیار و نام والا تبار قصیده پاکی ها و غزل نیکی ها، ام ابیها، حضرت خاتون جنت، فاطمه زهرا (س)، که نام او شیفتگان خاندان مطهرش را با عشق، به وفاق و اتفاق کشانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این پیام آمده است: با برگزاری این رخداد فارغ و بی نیاز از هرگونه حمایت مادی و مظاهر دولتی و سازمانی، گنجینه ای نفیس و ثمین از آثار مهران هنر خوشنویسی جهان اسلام را به شکوه هرچه تمام، گردآوری نموده و در کرانه این بحر ارادت و هنر و شیفتگی آل کسا (ع)، طرحی نو در اندازند. از آستانش امید داریم از این پس شاهد یکی از عظیم ترین رخدادهای هنری جهان اسلام در ایران و در جوار بارگاه کبریایی رئوف آل الله، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با حضور تمام محبان پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) و اساتید خوش قلم و خوش نویس، بر حلقه ارادتمندان آن عاطفه مستجاب (س) باشیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه این پیام آورده است: با تبریک آغاز این رخداد که همراه با عرضه گنجینه وجیه و کم نظیر گردآوری شده می باشد، مقدم تمام مهمانان عالیقدر از کشورهای اسلامی، اساتید هنر و خوشنویسی و حاضران در این محفل خجسته را ارج نهاده و برای دست اندرکاران برگزاری آن در موسسه فرهنگی هنری میراث یاس یاسین که بلند همتان این نگاه ظریف و بدیع در گستره خوشنویسی جهان اسلام می باشند، از درگاه حضرت حق و کرامت بانوی روضه و ریحان (س) توفیقات روزافزون مسألت می کنم./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد

آفتاب‌‌نیوز :

لطیفی که برای اولین بار دبیری جشنواره هنری امام رضا را هم برعهده دارد، عنوان کرده این فیلم سینمایی را می‌سازد و با احتمالی در جشنواره فجر امسال هم حضور داشته باشد. «عشق آباد تا عشق آباد» یک فیلمنامه اقتباسی است که حامد عنقا نوشته و قرار است محمدحسین لطیفی کارگردان آن باشد. به گفته این فیلمساز، این فیلم کار سنگینی است پیش تولیدش همزمان با شروع جشنواره هنری امام رضا (ع) آغاز می‌شود.

آخرین فیلم سینمایی این فیلمساز «غریب» بود که در جشنواره چهل و یکم به نمایش درآمد. این فیلم درباره شهید بروجردی بود که بابک حمیدیان نقش اول را بازی کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌الله نوری همدانی: دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند