Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@11:21:40 GMT

آزادی بانوی آملی هدیه میلاد حضرت زهرا(س)

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۱۱۳۵۹

آزادی بانوی آملی هدیه میلاد حضرت زهرا(س)

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، درآیین گرامیداشت سالروز ولادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و تجلیل از 40 بانوی بلند همت آمل دربخش های مختلف، درگلریزان ویژه ، بانوی زندانی جرائم غیرعمد به کانون خانواده بازگشت.
مسئول امور بانوان وخانواده فرمانداری شهرستان آمل گفت: پیش از برگزاری جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) ، گلریزانی با فروش محصولات تولیدی زنان شهرستان در بازارچه خیریه و برخی مدارس آمل برگزار شد که درآمد حاصل ازآن به آزادی بانوی زندانی جرائم غیرعمد اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فاطمه رحمانی افزود: با پیگیری مسوولان شهرستان آمل، زندانی جرائم غیرعمد شناسایی و در سالروز ولادت حضرت فاطمه به آغوش خانواده بازگشت.
وی با اشاره به اینکه گلریزان های مشابه دیگری نیز برای ماه مبارک رمضان در این شهرستان پیش بینی شده خاطرنشان کرد: داد، تلاش می شود زمینه آزادی شمار بیشتری از بانوانی که به واسطه جرائم غیرعمد زندانی هستند، فراهم شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرزمین آفتاب در سالروز شهادت ششمین اختر آسمان ولادت غرق ماتم است

به گزارش خبرنگار مهر، مردم ولایتمدار نقاط مختلف شهری و روستایی این استان با به راه انداختن دسته‌های عزاداری و کاروان‌های غم در سالروز شهادت امام صادق (ع) به سوگ نشستند.

به همین مناسبت مردم اراک شب گذشته و امروز (شنبه) با حضور در مساجد، حسینه‌ها و تکایا در سوگ رئیس مذهب تشیع به سینه زنی و عزاداری پرداختند.

از ساعات اولیه امروز اقشار مختلف مردم شهر اراک با برنامه ریزی‌های از قبل تعیین شده در میدان اصلی شهر (میدان شهدا) تجمع کردند و با تشکیل دسته‌های سینه زنی و زنجیر زنی به سمت مصلای بیت المقدس به راه افتادند.

روحانیان و طلبه‌های حوزه‌های علمیه شهر اراک نیز با پیوستن به عزاداران امام صادق (ع) در سوگ امام، مقتدا و استاد خود اشک ماتم ریختند.

عده‌ای دیگر از مردم موحد شهرستان اراک و زرندیه شب گذشته و امروز با برپایی مراسم تعزیه خوانی شهادت امام جعفر صادق (ع)، عشق و ارادت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به منصه ظهور گذاشتند.

همچنین مردم مؤمن شهرستان خمین نیز از ساعات اولیه امروز با حضور در بیت تاریخی امام راحل به عزاداری برای طلایه دار مذهب مقدس تشیع پرداختند.
مراسم عزاداری و به راه انداختن کاروان غم امام جعفر صادق (ع) در شهرستان‌های ساوه، زرندیه، آشتیان، کمیجان، فراهان، شازند، محلات، دلیجان و خنداب نیز برگزار شد.

امام صادق (ع) در ۱۷ ربیع‌الاول سال ۸۳ هجری قمری در مدینه بدنیا آمد و در ۲۵ شوال ۱۴۸ هجری در سن ۶۵ سالگی به دست منصور دوانیقی خلیفه عباسی مسموم و به شهادت رسیدند.

کد خبر 6096338

دیگر خبرها

  • سرزمین آفتاب در سالروز شهادت ششمین اختر آسمان ولادت غرق ماتم است
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده
  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت